سیاست حفظ ارزش پول ملی با قوت دنبال می گردد

به گزارش مجله عکسها، به گزارش خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حسن روحانی امروز یکشنبه در یکصد و هفتاد و نهمین جلسه ستاد هماهنگی مالی دولت اظهار کرد: اینک فرصتی برای دولت آینده آمریکا پیش آمده است که اشتباهات گذشته را جبران کند و با احترام به قواعد جهانی، به جهت پایبندی به تعهدات بین المللی، بازگردد.

سیاست حفظ ارزش پول ملی با قوت دنبال می گردد

رئیس جمهور اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران، همیشه به تعهدات خود درصورت رعایت مسئولانه از سوی همه اطراف تعهد، پایبند بوده و تعامل سازنده با دنیا را راهبرد خود می داند.

روحانی با تاکید بر پیروزی مقاومت ملت ایران در جنگ اقتصادی تحمیل شده توسط دولت آمریکا، اظهار کرد: مردم ایران با مقاومت قهرمانانه خود در برابر جنگ تحمیلی اقتصادی، اثبات کردند که سیاست فشار حداکثری امریکا محکوم به شکست است.

رئیس جمهور توضیح داد: اینک زمان آن است که در سایه همکاری و هم افزایی ایران و همسایگان، شاهد ارتقاء امنیت و توسعه در منطقه باشیم و راستا ثبات و رشد اقتصادی کشور، با قوت و سرعت هرچه بیشتر، پیموده گردد.

روحانی با اشاره به برنامه های اقتصادی دولت تاکید نمود: در شرایط رو به بهبود اقتصادی دولت با اتخاذ سیاست های متناسب اقتصادی و کنترل و راهنمایی نقدینگی به سمت فراوری و توسعه سرمایه گذاری، حفظ ارزش پول ملی و یاری به فراوری ملی و رشد اقتصادی کشور را با قوت دنبال می نماید.

رئیس جمهور همچنین در این جلسه وزیر اقتصاد را مکلف کرد در راستای ارتقای انضباط اقتصادی و بودجه ای، فروش سهام و دارایی های مازاد دولتی و انتشار اوراق بدهی دولت را طبق برنامه مصوب ادامه دهد.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 16 آذر 1399 بروزرسانی: 16 آذر 1399 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 1394

به "سیاست حفظ ارزش پول ملی با قوت دنبال می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیاست حفظ ارزش پول ملی با قوت دنبال می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید