سوریان: کسب 2 سهمیه المپیک را پیش بینی کرده بودیم، از دل یک رقابت خوب تیم المپیک را آماده می کنیم

به گزارش مجله عکسها، نایب رئیس فدراسیون کشتی گفت: چند کشتی گیرمان را به خاطر آسیب دیدگی در این مسابقات نداشتیم که ان شاءالله از دل یک رقابت خوب در 10 ماه باقی مانده تلاش خواهیم کرد تا در المپیک شاهد روزهای خوبی باشیم.

سوریان: کسب 2 سهمیه المپیک را پیش بینی کرده بودیم، از دل یک رقابت خوب تیم المپیک را آماده می کنیم

به گزارش خبرنگاران، حمید سوریان بعد از چهارمی تیم ملی کشتی فرنگی در مسابقات دنیای 2019 نورسلطان گفت: حقیقتا از دلاوری برخی از بچه ها خیلی لذت بردم. آنها با همه توان شان تلاش کردند. بضاعت کشتی فرنگی ما امروز همین است. با توجه به جوانگرایی که رخ داد و اینکه مسابقات قبل از المپیک بود تحلیل ما کسب دو سهمیه المپیک بود که به سه رسید. ضمن اینکه تیم ما سال گذشته یازدهم دنیا شده اما اینجا به مقام چهارم رسیدیم و این پیشرفت محسوسی است.

وی ادامه داد: مردم ما می دانند وضعیت کشتی ما در سال های گذشته خوب نبوده، ان شاءالله برنامه ریزی خوبی برای المپیک 2024 داشته باشیم تا شاهد اتفاقات خوب باشیم. با همت همین بچه ها در المپیک 2020 هم می توانیم شاهد دلاورری شان باشیم.

دارنده 7 مدال طلای کشتی فرنگی دنیا و المپیک در مورد اینکه از کشتی های کدام ملی پوش شگفت زده شده، اعلام نمود: بچه های جوانی که پیروز به کسب مدال شدند کار خیلی بزرگی کردند چون دنیای پیش از المپیک بود و همه بضاعت کشتی دنیا در آن حضور داشتند. علیرضا نجاتی به معنای واقعی خوب کشتی گرفت. امیدوارم همین روند رو به رشد را ادامه دهد. او بعد از رده سنی جوانان، بلافاصله در بزرگسالان دنیا، درحالیکه ستارگان کشتی دنیا و قهرمانان بزرگی در این وزن حضور داشتند مدال برنز گرفت. قطعا در المپیک هم می تواند بهترین کشتی ها را بگیرد.

وی افزود: هادی ساروی با وجودی که مدال نگرفت اما کشتی های خوبی گرفت. ما قهرمانان بزرگ دیگری هم داریم که به خاطر آسیب دیدگی اینجا نبودند. ان شاءالله از دل یک رقابت خوب در 10 ماه باقی مانده تلاش خواهیم کرد تا در المپیک شاهد روزهای خوبی باشیم.

سوریان با اشاره به مدال برنز گرایی و عبدولی شرح داد: علی گرایی استحقاق مدال خوش رنگ تر را داشت. سعید عبدولی هم می توانست مدال طلا بگیرد. همه بچه ها جنگیدند اما یک سری از آنها به خاطر کم تجربگی، نتوانستند بر فضای مسابقات دنیای غلبه کنند اما با تلاش بیشتر می توانند افتخار کسب کنند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 449

به "سوریان: کسب 2 سهمیه المپیک را پیش بینی کرده بودیم، از دل یک رقابت خوب تیم المپیک را آماده می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سوریان: کسب 2 سهمیه المپیک را پیش بینی کرده بودیم، از دل یک رقابت خوب تیم المپیک را آماده می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید