سایبرپانک 2077 روی نینتندو سوییچ اجرا شد، ولی با استریم از گوگل استیدیا

به گزارش مجله عکسها، دیگر برای همه عیان شده که بازی سایبرپانک 2077 در حال حاضر روی کنسول های نسل هشتمی با مشکلاتی زیادی همراه است و وضع اجرایی آن بسیار بد است. با این اوصاف، طبیعی است که تصور بازی کردن بازی رو نینتندو سوییچ غیرممکن باشد و البته بازی هم به صورت رسمی برای این کنسول منتشر نشده است. بااین حال، یکی از علاقه مندان کنسول نینتندو سوییچ با فرآیند هک کردن کنسول و استفاده از سرویس گوگل استیدیا راهی پیدا کرده که سایبرپانک 2077 در سوییچ به خوبی اجرا شود

سایبرپانک 2077 روی نینتندو سوییچ اجرا شد، ولی با استریم از گوگل استیدیا

کاربری در کانال یوتیوبی خود به نام Nintendrew، ویدیویی را آپلود کرده است که در آن نشان می دهد که با انجام ترفند هایی بازی سایبرپانک 2077 روی نینتندو سوییچ قابل اجرا خواهد بود. او درباره این موضوع توضیح می دهد که این کار را با هک کردن نینتندو سوییچ و با کمک سرویس گوگل استیدیا انجام داده است و به همین شکل توانسته بازی را با عملکرد اجرایی بسیار خوبی اجرا کند. او در حالت دستی توانسته بازی را به صورت پایدار با رزولوشن 720p اجرا کند و در زمانی که کنسول به تلویزیون وصل بوده، بازی با رزولوشن 1080p اجرا شده است.

در واقع، این عمل به صورت مستقیم چندان ربطی به نینتندو سوییچ ندارد و توانایی استریم کردن سرویس استیدیا این اجازه را داده که سایبرپانک 2077 در سوییچ با شرایط مناسبی اجرا شود و از مسائلی نظیر افت فریم و کرش های متوالی که روی کنسول های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان وجود دارد، دور بماند. شما برای این کار طبیعتاً به چیزهایی نظیر کنسول هک شده نینتندو سوییچ، اکانت گوگل استیدیا و کمی حوصله برای نصب اندروید نیاز دارید. این کاربر اشاره می کند که سخت ترین کار نصب اندروید بر روی کنسول بوده است اما پس از آن می توانید استیدیا یا هر برنامه ای دیگری را از گوگل پلی روی کنسول خود نصب کنید.

پس از نصب استیدیا، بازی از طریق استریم کردن به راحتی در سوییچ قابل اجرا خواهد بود. نکته جالب اینجاست که این شیوه با جوی-کان و کنترلر پرو نینتندو سوییچ هم سازگاری دارد. همچنین وقتی استیدیا را از این طریق نصب کنید، طبیعی است که علاوه بر بازی سایبرپانک 2077، بسکمک از بازی های بزرگ دیگر مثل دستینی 2 یا استاروارز جدای: فالن اردر که به خاطر سخت افزار ضعیف تر سوییچ، برای این کنسول منتشر نشده اند، از طریق استریم کردن قابل اجرا خواهند بود. البته، نینتندو هم بیکار نمانده و هرچند استیدیا به صورت رسمی در سوییچ در دسترس نیست، اما نینتندو تابه حال از طریق سرویس ابری تجربه بازی هایی بزرگی نظیر کنترل و هیتمن 3 را برای دارندگان کنسول هیبریدی سوییچ مهیا کرده است.

تا به امروز استقبال چندان خوبی از استیدیا انجام نشده و گوگل هنوز نتوانسته بازیکنان را به سرویس خود جذب کند. بااین حال، اکنون که وضع اجرایی بازی سایبرپانک 2077 روی کنسول ها خوب نیست و هنوز مسائل آن برطرف نشده، این فرصت خوبی برای استیدیا است که بتواند از طریق اجرای خوب و پایدار این بازی مخاطبانی را به سوی پلتفرم خود بیاورد. به هرحال، سایبرپانک یکی از مورد انتظارترین و مهم ترین بازی های سال 2020 میلادی بوده است و بسکمک برای تجربه آن در حالتی مناسب اشتیاق فراوانی دارند.

منبع: گیم اسپات

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 9 بهمن 1399 بروزرسانی: 9 بهمن 1399 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 1494

به "سایبرپانک 2077 روی نینتندو سوییچ اجرا شد، ولی با استریم از گوگل استیدیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سایبرپانک 2077 روی نینتندو سوییچ اجرا شد، ولی با استریم از گوگل استیدیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید