بازی New World آمازون در قالب نسخه ای آپدیت شده به کنسول ها می آید؛ تریلر آن را ببینید

به گزارش مجله عکسها، بازی دنیای تازه (New World) یکی از بازی های پر سر و صدایی بود که در این چند سال عرضه شد. این بازی در ابتدا عرضه با استقبال خوبی روبرو شد و پس از آن ایراداتش تعیین شده و با گذشت زمان مخاطبان زیادی را از دست داد. حال شرکت آمازون (Amazon Games) ناشر این بازی اعلام نموده که میخواهد یک نسخه تازه از این بازی با نام اترنوم (Aeternum) را به بازار عرضه کند.

بازی New World آمازون در قالب نسخه ای آپدیت شده به کنسول ها می آید؛ تریلر آن را ببینید

بازی دنیای نو: اترنوم برای کنسول های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری اس و ایکس در کنار کامپیوتر در پاییز سال جاری عرضه خواهد شد. نکته اینجاست که بازی دنیای نو در گذشته تنها برای کامپیوتر وجود داشت و حال نسخه اترنوم برای کنسول های نسل نهمی هم در دسترس خواهد بود. دارندگان بسته الحاقی Rise of the Angry Earth به صورت یک به روزرسانی رایگان این بازی نو را دریافت خواهند کرد ولی افرادی که این بسته الحاقی را ندارند برای دسترسی به محتوای نو باید هزینه پرداخت بنمایند.

در بازی دنیای نو، شما در جزیره اترنوم (Aeternum) قرار دارید. از لحاظ زمانی این بازی در ابتدای دوران اکتسشاف قرار داشته و شما باید به مناطقی که امکان دارد در آن ها منابع مختلفی وجود داشته باشد سفر نموده و با چالش های مختلفی روبرو شوید. دنیای اترنوم یک دنیای روشن نیست بلکه اسرار بسیاری در آن وجود داشته و شما با واقعیت تاریک آن روبرو خواهید شد.

بازی اترنوم در اصل نسخه بهبود یافته بازی دوست داشتین دنیای نو است. این بازی در سبک نقش آفرینی بوده و تجربه خاصی را به کاربران ارائه می داد. این بازی نو دارای عنوان اصلی بوده و بسته الحاقی اولیه و تمامی به روزرسانی های نو هم برای آن عرضه خواهد شد. از طرفی روند داستانسرایی آن هم به طور کامل تغییر نموده و شرکت سازنده تغییرات زیادی در زمینه مبارزات و بخش آنلاین در آن ایجاد نموده است.

در دنیای ابدی بگردید

در بازی دنیای نو چیزی به نام مرگ وجود ندارد. مشکل اینجاست که اگر کرکتر شما بیش از حد آسیب ببیند به طور ناگهانی حافظه خود را از دست داده و تمام مواردی که تا آن لحظه بدست آورده نیز از دست خواهد رفت. در دنیای بازی دشمنان بسیار زیادی وجود دارند و همین موضوع باعث شده که پیشرفت در آن کار راحتی نباشد. با این حال شما در یک چرخه گیر نموده و باید کوشش کنید در آن دوام بیاورید. در بازی دنیای نو شما به طور تصادفی با روند مقابله با این موجودات آشنا می شوید. سپس مسیر خود را شکل داده و دنیای اترنوم را کشف می کنید.

آینده خود را در بازی بسازید

در این بازی آزادی عمل کاربران بسیار زیاد است. در نتیجه شما می توانید موارد مختلف را در آن شخصی سازی نموده و محتوای متفاوتی را بخرید نکته اینجاست که بازی دنیای نو را می توان به تنهایی یا به یاری دوستان به اتمام رساند. همینطور اینکه بازی از سیستم کراس پلی (Cross Play) پشتیبانی نموده تا محدودیت پلتفرم هم وجود نداشته باشد. در این بازی توانایی های مختلفی وجود دارد که کاربران می توانند آن ها را آموخته و کوشش نمایند در بازی استفاده نمایند. نکته اینجاست که تمامی عناصر بازی به شکلی طراحی شده که کاربر را بیشتر درگیر بکند.

در بازی دنیای نو چندین فرقه مختلف وجود دارد. با انتخاب یک فرقه و ملحق شدن به آن روند بازی برای شما تغییر نموده و باید کارهای مختلفی را انجام دهید. از طرفی بازی شکل همکاری (Co-Op) به خود گرفته و شما می توانید با افراد مختلف به تجربه بازی بپردازید. نکته اینجاست که در فرقه های مختلف چندین مأموریت وجود دارد و شما می توانید با دوستان یا افراد دیگر به اتمام آن ها بپردازید. نکته اینجاست که در بخش فرقه شما پاداش زیادی دریافت نموده و حتی می توانید ابزار هم از دوستان دریافت کنید.

بازی را به سبک خود تجربه کنید

نکته اصلی در خصوص بازی های سبک نقش آفرینی آزادی عمل کاربر است. به این شکل که شما می توانید توانایی ها یا ابزار مختلف را با یکدیگر ترکیب نموده و در دنیای بازی به گشت و گذار بپردازید. در بازی دنیای نو شما می توانید 15 سلاح داشته باشید. شما باید کوشش کنید برترین سلاح و ترکیب سلاح و توانایی را داشته تا در بازی پیشرفت بکنید. نکته اینجاست که در بازی دنیای نو مبارزات مختلفی وجود دارد و در نتیجه شما باید به بهینه ترین حالت مبارزه کنید.

بازی دنیای نو تنها به مأموریت های داستانی محدود نمی گردد. بلکه کاربران می توانند کارهای مختلفی در دنیای بازی انجام داده و حتی به مبارزات گروهی و آنلاین بپردازند. نکته اینجاست که دنیای بازی به شدت گسترده است و در نتیجه شما می توانید به راحتی فعالیت های مختلفی در آن پیدا بکنید. پس روند بازی اصلاً خطی نیست و تجربه بازی به طور کامل به کاربران بستگی دارد.

بازی دنیای نو اترنوم در تاریخ 24 مهر (15 اکتبر) برای کنسول های نسل نهم و کامپیوتر عرضه خواهد شد. این بازی در فروشگاه استیم وجود داشته و به زودی قابلیت پیش خرید آن فعال خواهد شد.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 21 خرداد 1403 بروزرسانی: 21 خرداد 1403 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 2413

به "بازی New World آمازون در قالب نسخه ای آپدیت شده به کنسول ها می آید؛ تریلر آن را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی New World آمازون در قالب نسخه ای آپدیت شده به کنسول ها می آید؛ تریلر آن را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید