دو اتحادیه دانشجویی دانشگاه آزاد خواهان برطرف مسائل و نواقص سامانه آموزشی شدند

به گزارش مجله عکسها، دو اتحادیه دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در نامه ای به رئیس این دانشگاه خواهان برطرف مسائل سامانه آموزشی دانشگاه شدند.

دو اتحادیه دانشجویی دانشگاه آزاد خواهان برطرف مسائل و نواقص سامانه آموزشی شدند

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، اتحادیه های تشکل های اسلامی سیاسی و سازمان اسلامی دانشجویان ایران دانشگاه آزاد اسلامی طی نامه ای به محمد مهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خواهان برطرف مسائل سامانه آموزشی این دانشگاه شدند.

متن این نامه به توضیح زیر است:

بسمه تعالی

جناب آقای دکتر طهرانچی ریاست محترم دانشگاه آزاد اسلامی

با صلوات به پیشگاه منجی عالم بشریت حضرت، ولی عصر (عج) و درود به روح پرفتوح بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و همچنین سلام و درود به ارواح طیبه شهدای گرانقدر اسلام

ضمن عرض سلام و ادب

با احترام به استحضار می رساند همانطور که می دانید حدود یک ماه و نیم از زمان قطع سامانه آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی می گذرد. سامانه ای که برآمده از درون دانشگاه آزاد اسلامی بوده و جز افتخارات این دانشگاه به حساب می آمد.

حال شاهد نارضایتی بسیار شدیدی در میان اساتید، کارمندان و بخصوص دانشجویان محترم دانشگاه بزرگ آزاد اسلامی هستیم. به صورتی که در تمامی محافل دانشگاهی بحث ها و مصاحبه ها در خصوص مسائل سیستم جدید می باشد و به قول معروف نقل محافل گشته است.

حال از دو منظر موضوع برای دو اتحادیه بزرگ دانشگاه آزاد مورد سوال و آنالیز است که تقاضا می گردد برای حل مسائل فیزیکی و روانی و پاسخگویی به اذهان عمومی در دستور کار حضرتعالی قرار گیرد.

در مرحله اول با توجه به مسائل پیش آمده برای سامانه تقاضا داریم هرچه سریعتر مسائل آن برطرف شده و این سامانه برای خدمت رسانی مطلوب در اختیار اساتید، کارکنان و دانشجویان محترم قرار بگیرد.

در مرحله دوم مسئله ای که قابل آنالیز است؛ پاسخگویی به اذهان عمومی است. شاید اگر مسائل عدیده سیستم آموزشی جدید به وجود نیامده بود حساسیت پیکره بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی در این خصوص به اندازه اکنون نبود. ولی در حال حاضر این سوال در ذهن همه به وجود آمده است.

چرا سیستم آموزشی دانشگاه که از درون دانشگاه آزاد اسلامی متولد شده بود به کنار گذاشته شده و سیستمی که پیکره آن خارج از دانشگاه می باشد و قاعدتا با صرف هزینه خرید و پشتیبانی جایگزین آن شده است؟

مطمئنا انجام این امر دلایل منطقی داشته که احتیاج است همگان درباره آن اطلاع داشته باشند و اینگونه میزان نارضایتی ها کاهش پیدا کند.

جا دارد به نمایندگی از تمامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی به جهت تمامی زحمات شما و مجموعه دانشگاه تشکر و قدردانی نماییم.

اتحادیه تشکل های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی کشور

اتحادیه سازمان اسلامی دانشجویان ایران دانشگاه آزاد اسلامی کشور

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 آبان 1399 بروزرسانی: 8 آبان 1399 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 1310

به "دو اتحادیه دانشجویی دانشگاه آزاد خواهان برطرف مسائل و نواقص سامانه آموزشی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دو اتحادیه دانشجویی دانشگاه آزاد خواهان برطرف مسائل و نواقص سامانه آموزشی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید