دختران دوئلین به نشان برنز دست یافتند

به گزارش مجله عکسها، به گزارش خبرنگاران، این رقابتها صبح امروز با حضور 400 ووشوکار از 20 کشور در دو بخش تالو(اجرای فرم) و ساندا(مبارزه) به میزبانی برونئی و با برگزاری مسابقات بخش دوئلین(مبارزه نمایشی) شروع و تیم کشورمان پیروز به کسب یک نشان برنز شد.

دختران دوئلین به نشان برنز دست یافتند

تیم دوئلین دختران ایران با ترکیب فاطمه جزینی و منیره پناهی با امتیاز 9.23 به مقام سوم و مدال برنز دست یافت تا نخستین مدال تیم ایران ثبت گردد.در این بخش تیم برونئی با امتیاز 9.33 به مدال طلا رسید و هنگ کنگ با 9.30 به نشان نقره دست یافت.

همچنین تیم دوئلین پسران ایران با ترکیب محمدعلی مجیری، طاها بدیعی و علی شکروی با امتیاز 9.25 به مقام ششم رسید.

در ادامه این مسابقات و در رقابتهای نوبت عصر و از ساعت 15 به وقت تهران طاها بدیعی در تالو و برای اجرای فرم چانگ چوان، شاهین بنی طالبی در نن دائو و حسین قبله نمای در گوئن شو ، فاطمه جزینی ومنیره پناهی در چانگ چوان و نازنین بازدار در نن دائو با رقبای خود مبارزه می نمایند.

در بخش ساندای نوجوانان و در در وزن 45 کیلوگرم یونس شهرکی با راهنمایی محمد از اندونزی، در وزن 52 کیلوگرم آرین افراز با های هونگ از هنگ کنگ، در وزن 56 کیلوگرم سهیل موسوی با چان هانگ ژائو از چین، در رده جوانان و در وزن 52 کیلوگرم علی ظفری با چان وای وونگ از ماکائو، در وزن 80 کیلوگرم حسن لطفی با ژان گینگ وانگ از چین به رقابت خواهند پرداخت.

دختران سانداکار ایران در روز نخست مبارزه ندارند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 367

به "دختران دوئلین به نشان برنز دست یافتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دختران دوئلین به نشان برنز دست یافتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید