دانشگاه آزاد اسلامی مازندران ظرفیت ارتباط کیفی با آموزش و پرورش را دارد

به گزارش مجله عکسها، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران گفت: این دانشگاه با هزار و 500 نفر هیئت علمی و منابع انسانی، ظرفیت ارتباط کیفی با آموزش و پرورش را دارد.

دانشگاه آزاد اسلامی مازندران ظرفیت ارتباط کیفی با آموزش و پرورش را دارد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات شرایط گرفتن ویزای دانشجویی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرنگاران از ساری، حسین کرمانیان در آیین امضای تفاهمنامه همکاری دوجانبه، توسعه ای، آموزشی و پژوهشی بین دانشگاه آزاد اسلامی و اداره آموزش و پرورش مازندران اظهار کرد: این تفاهم نامه درباره ایجاد راهکارهای علمی، پژوهشی، آموزشی و تربیتی برای دانش آموزان و فارغ التخصیلان دانشگاه آزاد اسلامی است که زمینه ارتباط کیفی را فراهم می نماید.

دبیر هیئت امنا و سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی مازندران اضافه نمود: پیش زمینه انجام این کار توسط تیم های کارشناسی دانشگاه و آموزش و پرورش شروع و گفتگوها برای انجام کار کارشناسی در حوزه های مختلف فنی مهندسی، کشاورزی، پزشکی و سایر اجرا شده است.

وی ادامه داد: بیش از هزار و 500 نفر هیئت علمی و منابع انسانی ظرفیت بسیار غنی است که در حوزه دانشگاه داریم و امیدواریم کارهای خوب و اثربخش در راستای اعتلای فرهنگ و آموزش در استان داشته باشیم.

به گزارش خبرنگاران، آیین امضای تفاهم نامه همکاری دوجانبه، توسعه ای، آموزشی و پژوهشی بین دانشگاه آزاد اسلامی و اداره آموزش و پرورش مازندران به صورت ویدئوکنفرانس برگزار گردید.

4103/4062/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 10 آبان 1399 بروزرسانی: 10 آبان 1399 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 1316

به "دانشگاه آزاد اسلامی مازندران ظرفیت ارتباط کیفی با آموزش و پرورش را دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه آزاد اسلامی مازندران ظرفیت ارتباط کیفی با آموزش و پرورش را دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید