خط هوایی گردشگری برزیل به ایران راه اندازی شد! (تور برزیل ارزان)

به گزارش مجله عکسها، بنابر گفته ابراهیم پورفرج، مجری تور گردشگری به برزیل به ایران، نخستین چارتر هوایی گردشگری برزیل به ایران برقرار شد. این مقاله درباره اخبار گردشگری و جدیدترین اخبار گردشگری پیرامون خط هوایی گردشگری برزیل به ایران و رونق گردشگری ایران می باشد.

خط هوایی گردشگری برزیل به ایران راه اندازی شد! (تور برزیل ارزان)

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور برزیل ارزان هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور برزیل از تورنتو، سائو پائولو و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به نقل از ایسنا، این نخستین چارتر هوایی توریستی در این مسیر بوده که برای نخستین بار برقرار شده و 62 توریست برزیلی به همراهی 14 خدمه با هواپیمای انگلیسی اختصاصی به وسیله آن به ایران سفر کردند. این پرواز پس از آنکه در ژاپن، چین و هند توقف داشت به ایران وارد شده و پس از چهار روز توقف در استان فارس، کشورمان را به مقصد ایتالیا، مراکش و برزیل ترک می نماید. این خط هوایی، اختصاصی توریستان و یکطرفه به ایران بوده که با آن تور ترکیبی بین چند کشور برگزار می گردد. هر چند که طرح آن مشترک بین دو شرکت برزیلی و ایرانی اجرا می گردد و قرار است ادامه داشته باشد و احتمالا در سال تا دو بار این پرواز از برزیل به مقصد ایرانانجام گردد. این هواپیمای چارتری با توجه به نوع برنامه ریزی که داشته، توقف های کوتاهی در مقاصد می تواند داشته باشد که با توجه به وجود آثار جهانی شناخته شده همانند پرسپولیس و پاسارگاد در استان فارس و آماده بودن زیرساخت ها در فرودگاه شیراز، این انتخاب صورت گرفت. توریستانی که معمولا با هواپیماهای اختصاصی و چارتری سفر می نمایند به خاطر خدمات ویژه ای که دریافت می نمایند، بیشتر از مسافران معمولی هزینه می نمایند و عایدی و اشتغال زایی قابل توجهی دارند. در سابق هم توریستانی با کشتی های کروز و قطارهای اختصاصی به ایران آمده اند ولی با این حال عایدیی که پروازهای چارتری ایجاد می نمایند، به مراتب بیشتر از آن ها است چون مسافران کروز و قطار در وسیله نقلیه خود اقامت می نمایند و بخشی از هزینه های خود را به این شکل کاهش می دهند. مهمتر از عایدیزایی، برقراری چارترهای هوایی توریستی در شرایط حاضر منطقه، سطح امنیت آسمان ایران را نشان داده که تبلیغ مثبتی برای کشور و توریستی نیز خواهد بود. این مقاله ما را با جدیدترین اخبار توریستی درباره رونق توریستی ایران آشنا می نماید.

منبع: همگردی
انتشار: 18 دی 1401 بروزرسانی: 18 دی 1401 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 2290

به "خط هوایی گردشگری برزیل به ایران راه اندازی شد! (تور برزیل ارزان)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خط هوایی گردشگری برزیل به ایران راه اندازی شد! (تور برزیل ارزان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید