خشایار راد: سریال کلبه ای در مه گروه حرفه ای دارد

به گزارش مجله عکسها، بازیگر مجموعه تلویزیونی کلبه ای در مه گفت: مردم ما باهوش هستند و سراغ مجموعه و فیلم های با کیفیت می فرایند. اگر فیلمی دچار افت کیفیت گردد مطمئنا آن را رها می نمایند به همین دلیل مستقیما از چندنفری پرسیدم و گفتند کلبه ای در مه آب و رنگ خوبی دارد، بازی ها خوب، کارگردانی عالی و قصه مجذوب کننده است.

خشایار راد: سریال کلبه ای در مه گروه حرفه ای دارد

خشایار راد پیرامون چگونگی حضور خود با سریال کلبه ای در مه گفت: انتخاب هر بازیگری برای ایفای نقش در هر سریال یا فیلمی بر مبنای پیشینه او است و طبیعتا من هم بر همین اساس انتخاب شدم. در سریال کلبه ای در مه هم کارگردان به این نتیجه رسید که نقش سروان در این مجموعه به من نزدیک تر است و من می توانم آن را بازی کنم. من هم فیلمنامه را خواندم و آن را دوست داشتم و قبول کردم و در کنار دوستان خیلی خوبی بازی کردم. ضمن آنکه حسن لفافیان را هم می شناختم و با سوابق کاری او آشنا بودم و خوشحالم این همکاری صورت گرفت.

وی به همین دلیل اضافه نمود: علاوه بر فیلمنامه و کارگردان، حضور بازیگران مطرح مجموعه از جمله فرخ نعمتی، سام قریبیان، رزیتا غفاری، آشا محرابی و ... بودند که برای بازی در نقش سروان راغب تر شدم. خدا را شکر این سریال در این شب ها که از شبکه سه سیما پخش می گردد مورد استقبال مردم قرار گرفته است.

وی با اشاره به تیم عالی عوامل پشت و جلوی دوربین سریال کلبه ای در مه و حساسیت بالا برای بالا بردن کیفیت کار ابراز کرد: مردم ما باهوش هستند و سراغ مجموعه و فیلم های با کیفیت می فرایند. اگر فیلمی دچار افت کیفیت گردد مطمئنا آن را رها می نمایند. مستقیما از چندنفری پرسیدم و گفتند مجموعه آب و رنگ خوبی دارد، بازی های خوب، کارگردانی عالی و قصه مجذوب کننده است که روایت سریال مخاطب را جذب می نماید. مجموعه این عوامل باعث شده که بعد از چندوقت دوری از تلویزیون؛ مردم با کلبه ای در مه پای تلویزیون بنشینند و این مجموعه را دیدن نمایند.

وی با اشاره با تزریق دوز اول واکسن کرونا بیان نمود: دوز اول واکسن کرونا را زدم و در حال حاضر در سریال دیو و ماه پیشونی به تهیه نمایندگی علی شیرمحمدی و کارگردانی فرزاد اژدری در محمودآباد مشغول بازی هستم. هم در این مجموعه و هم کار های دیگر از جمله کلبه ای در مه رعایت پروتکل های بهداشتی از طرف عوامل پشت و جلوی دوربین مورد توجه بود. در حقیقت این دوستان برای آنکه بتوانند در شرایط کرونایی فعالیت خود را ادامه بدهند و منعی صورت نگیرد و پروژه ها متوقف نگردد؛ این موارد را تا جایی که می گردد رعایت می نمایند. این رعایت کردن به نفع همه ما است و از همه مردم می خواهم در این روزهای اوج گیری دوباره کرونا بیشتر رعایت نمایند و به هیچ اسم نکات بهداشتی را دست کم نگیرند.

راد با اشاره به اینکه مشغول بازی در سریال دیو و ماه پیشونی است بیان نمود: در این سریال در نقش صاحب رستوران بازی دارم و گروه مخاطبان مجموعه بچه ها و نوجوانان هستند و سعی شده داستانی خوش آب و رنگ و مجذوب کننده تهیه و فراوری گردد. من دو روز در این مجموعه شبکه نمایش خانگی بازی داشتم و گویا قرار است نقش من اضافه گردد که در این صورت دوباره به گروه ملحق می شوم.

بازیگر مجموعه تلویزیونی متهم گریخت در مورد شرایط دستمزد ها بیان نمود: من همواره اول فیلمنامه را می خوانم و بعد از آن سوابق کارگردان و کار های او برایم مهم است. بعد از آن پیشنهاد دستمزد می دهم که البته در بیشرت اوقات از طرف تهیه نماینده پیشنهادی می گردد که یا به توافق می رسیم یا خیر. طبیعتا این پیشنهاد از طرف تهیه نماینده به رزومه و توان و لول بازیگر بستگی دارد. من از آن دست بازیگرانی هستم که همواره شاکرم و به قسمت و هرآنچه برای من مقدر شده راضی هستم. خارج از هرگونه تعارفی رضایت مردم برای من در درجه اول اهمیت واقع شده است و امیدوارم لطف مردم همانند سابق شامل حالم گردد. قطعا من هم سعی دارم در انتخاب نقش ها دقت و حساسیت بالایی داشته باشم.

خشایار راد با اشاره به بازی در دیگر فعالیت های خود در عرصه بازیگری اعلام کرد: قرارداد بازی در سریالی به کارگردانی سعید عباسی را بسته ام که احتمالا 20 روز دیگر کلید می خورد و الان در مرحله پیش فراوری کار هستند.

منبع: همگردی
انتشار: 14 مرداد 1400 بروزرسانی: 14 مرداد 1400 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 1843

به "خشایار راد: سریال کلبه ای در مه گروه حرفه ای دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خشایار راد: سریال کلبه ای در مه گروه حرفه ای دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید