خبرنگاران 300 خودرو ناوگان عمومی استان سمنان رایگان گازسوز شد

به گزارش مجله عکسها، سمنان- خبرنگاران- مدیرشرکت پخش فرآورده های نفتی استان سمنان گفت: 300 خودرو عمومی در سراسر استان در قالب طرح گازسوز کردن خودروهای عمومی به صورت رایگان دوگانه سوز شد.

خبرنگاران 300 خودرو ناوگان عمومی استان سمنان رایگان گازسوز شد

علی اکبر عرب عامری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران ابراز داشت: خودروهای ناوگان عمومی تک سوز شامل تاکسی ها، ون و وانت بارها به صورت 100 درصد رایگان دوگانه سوز می گردد.

وی ادامه داد: در زمان حاضر مالکان خودروهای عمومی می توانند با ثبت نام در سامانه www.gcr.niopdc.ir درخواست خود برای گازسوزکردن خودرو را ثبت نمایند.

وی با بیان اینکه ظرفیت اولیه کارگاه ها برای گازسوزکردن خودروهای عمومی در نظر گرفته شده است توضیح داد: ظرفیت هر کارگاه برای گازسوزکردن روزانه هفت تا 9 دستگاه خودرو است.

عرب عامری یادآور شد: 2 کارگاه گازسوز کردن خودرو یکی در سمنان و دیگری در شاهرود در استان سمنان فعال است و افزایش تعداد این کارگاه ها در شهر سمنان اواخر هفته جاری در دست اقدام است.

وی گفت: 600 متقاضی برای دوگانه سوز کردن خودروی خود در سامانه اعلام شده در استان سمنان ثبت نام کردند که از این تعداد 300 خودرو گاز شده و بقیه درخواست ها با اولویت در ثبت نام اجرایی می گردد.

وی اضافه نمود: 72 تا 96 ساعت پس از ثبت درخواست برای گازسوز کردن خودرو در سامانه، درخواست ها رسیدگی می گردد.

مدیرشرکت پخش فرآورده های نفتی استان سمنان اضافه نمود: در مراحل بعدی مسافربرهای شخصی از جمله تاکسی های اینترنتی و مسافربرهای بین شهری و روستایی نیز مشمول طرح خواهند شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 18 مهر 1399 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 1273

به "خبرنگاران 300 خودرو ناوگان عمومی استان سمنان رایگان گازسوز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 300 خودرو ناوگان عمومی استان سمنان رایگان گازسوز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید