خبرنگاران پویش ایران مهربان در زنجان اجرا می شود

به گزارش مجله عکسها، زنجان - خبرنگاران - پویش ایران مهربان و طرح هر کارمند حامی یک فرزند معنوی با هدف جذب حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین و فراهم کردن زمینه مشارکت همگانی در حمایت از این افراد در استان زنجان اجرا می شود.

خبرنگاران پویش ایران مهربان در زنجان اجرا می شود

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان روز شنبه در این باره به خبرنگاران گفت: در حال حاضر نزدیک چهارهزار و نفر از ایتام و فرزندان محسنین استان زنجان تحت حمایت کمیته امداد هستند.

هدایت صفری با بیان اینکه هدف از اجرای این پویش بهبود شرایط معیشتی ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد است، افزود: در حال حاضر، با مشارکت خوب حامیان و خیران زنجانی سرانه پرداختی به ایتام 836 هزار تومان و فرزندان محسنین 319 هزار تومان است که با اجرایی شدن پویش ایران مهربان سرانه پرداختی به آنان افزایش قابل ملاحظه ای می یابد.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان اظهار داشت: هم اکنون 24 هزار حامی در کمک به ایتام و فرزندان محسنین تحت کمیته امداد استان زنجان را همراهی می کنند.

صفری ادامه داد: با اجرای پویش ایران مهربان امید است تا سرانجام سال جاری هیچ یتیمی در استان بدون حامی نباشد و در سطح استان بیش از 22هزار حامی جدید جذب شود.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان شرح داد: اجرای طرح هر کارمند یک حامی در دستگاه های استان در تحقق این هدف نقش موثری داشته و سایر اصناف و اقشار جامعه نیز می توانند در کنار کارمندان در این طرح مشارکت داشته باشند.

وی اظهار داشت: در حال حاضر 3 هزار و 350 دانش آموز و 261 دانشجو نیز تحت حمایت هستند که با توجه به نیازهای مختلف این دانش آموزان و دانشجویان، نیازمند حمایت حامیان وخیران نیکوکار هستیم.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه برای مشارکت در پویش ایران مهربان هر فرد می تواند با هر مبلغی حامی طرح اکرام ایتام ومحسنین شود، اظهار کرد: شیوه های مشارکت طرح معنوی اکرام ایتام و محسنین ثبت نام در سایت اکرام به نشانی ekram.emdad.ir، ارسال عدد 1 به سامانه 3000333324، تماس با شماره 096887 تماس و مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد ومراکز نیکوکاری در سطح استان است.

به گزارش خبرنگاران، بیش از 28 هزار خانوار با جمعیتی بالغ بر 55 هزار نفر از خدمات کمیته امداد در قالب کمک معیشت بگیر و غیر کمک معیشت بگیر در استان زنجان بهره مند هستند.

منبع: ایرنا
انتشار: 24 آذر 1399 بروزرسانی: 24 آذر 1399 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 1409

به "خبرنگاران پویش ایران مهربان در زنجان اجرا می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پویش ایران مهربان در زنجان اجرا می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید