خانه های لوکس طراحی شده توسط شرکت McClean Design

به گزارش مجله عکسها، Paul McClean آموزش معماری را در ایرلند آغاز نمود و شرکت McClean Design را در سال 2000 تاسیس کرد. این شرکت تخصص ویژه ای در طراحی خانه های معاصر دارد و در طی 10 سال خانه های زیادی در Laguna Beach و لس آنجلس طراحی نمود. آنچه که طراحان این شرکت بیش از هر چیز به آن متعهد هستند، طراحی عالی و بسیار مدرن است و آنچه که پروژه های آنها منعکس می کند، علاقه بسیار زیاد به زندگی مدرن و شور و شوق واقعی برای برقراری ارتباط بین مشتریان است. در این پروژه ها به منظور گسترش مناظر دید و ایجاد یک فضای پر از نور به طور مرتب از شیشه استفاده میشود. معماران این شرکت طرفدار سادگی و دنیایی بدون محدودیت و حد و مرز هستند که از این طریق بتوانند با مناظر اطراف ارتباط برقرار نمایند. آنها مخالف هر نوع تقسیم بندی بین فضای داخلی و فضای خارجی هستند. معماری خانه های ساخته شده توسط این شرکت نشان دهنده تأکید آنها بر بافت و مصالح طبیعی است.

خانه های لوکس طراحی شده توسط شرکت McClean Design

معماران این شرکت از شیوه های طراحی متعهد به محیط زیست استفاده میکنند. آنها دارای تجربه کاری گسترده در لس آنجلس هستند و توانایی لازم اثبات شده برای انجام پروژه های پیچیده را دارا میباشند. Laguna Beach Design Review Board و Coastal Commission دو مورد از پروژه های بسیار پیچیده اجرا شده توسط این شرکت هستند. آنچه که در مورد شرکت McClean Design واضح است این است که بر بهترین راه حل طراحی، سلیقه مشتری و همچنین تایید بالقوه برای هر مسئله به طور خاص تاکید دارد. پرسنل این شرکت در واقع دارای طیف گسترده ای از مهارت های طراحی هستند و اطمینان می دهند که پروژه ها به موقع تکمیل می شوند و هدف آنها رسیدن به بالاترین استانداردهای ممکن است.

خانه Carla Ridge

دو جاذبه اصلی این خانه بسیار معاصر و همچنین لوکس در کالیفرنیای ایالات متحده، چیزی جز استفاده از نور طبیعی فراوان و سیستم تهویه مناسب نیست. این خانه به معنای واقعی شبیه محیط بیرون است. خانه شگفت انگیز Carla Ridge در Trousdale، محله بورلی هیلز واقع شده و یکی از خانه های طراحی شده توسط شرکت McClean Design در سال 2014 میباشد.

طراحی این خانه در Trousdale خود یک چالش بود زیرا فرآیند ساخت آن باید بدون ایجاد هیچ گونه آسیب به دامنه های موجود در آنجا انجام میشد. یکی از مسائل اصلی که طراحان در این خانه با آن روبرو بودند، چگونگی به حداکثر رساندن نور در سطوح پایین خانه بود. طرح McClean این مشکل را به طرز بسیار هوشمندانه حل کرد، بدین ترتیب که این خانه را در اطراف یک حیاط و محوطه مرکزی در کنار یک درخت زیتون بالغ ساخت.

خانه T-1

اگر شما قصد رفتن به شهر لس آنجلس در ایالت کالیفرنیا را دارید، احتمالا به طور تصادفی با خانه ای منحصر به فرد برخورد خواهید کرد که دارای منظره فوق العاده در داخل و خارج است. پروژه T-1 نیز توسط شرکت McClean Design ساخته و تکمیل شده است.

این اقامتگاه دارای یک سبک کامل و منحصر به فرد است. این یک خانه با سبک بسیار مدرن با طراحی داخلی شیک و محوطه بیرونی فوق العاده و فراتر از تصور است. این خانه به مراتب چیزی فراتر از یک ساختمان مدرن میباشد، مانند آن را تاکنون ندیده اید. خانه T-1 از تعداد زیادی دیوار شیشه ای در اطراف خود ساخته شده است. مفهومی که این سبک ارائه میدهد، زندگی در فضای باز بدون محدودیت است، چیزی که نه تنها یک منظره کاملا باز را در برابر چشمان شما قرار میدهد، بلکه کاملا مشرف به داخل خانه میباشد.

اقامتگاه Ellis

اقامتگاه Ellis یکی دیگر از طرح های اجرا شده توسط McClean میباشد. مساحت این خانه 3500 فوت است. نمای بیرون این خانه حاکی از آینده نگری و مدرنیسم است که به دلیل شکل هندسی و مستطیلی آن ایجاد میشود. درون این خانه، به معنای واقعی جایی برای کشف کردن و پی بردن به خصوصیات شخصی است.

طراحی حمام این خانه فورا توجه شما را جلب میکند، این امر به دلیل حس مدرن خارج از خانه است که دقیقا در داخل هم رعایت شده است. این حمام همچنین دارای یک فضای طبیعی که تداعی گر چشمه های آب گرم در یک محیط آرام است، میباشد. این فضا نه تنها تداعی کننده یک حس طبیعی خارق العاده است بلکه استفاده از آینه و کانتر در آن نمایی بی نظیر ایجاد کرده است. این موارد یک اثر طبیعی بی نظیر را ساخته اند و حس چشمه های آب گرم این حمام ظاهرا با استفاده از چوب های تیره رنگ تکمیل شده است. در ساخت سینک کانتر و مخزن کنار سینک نیز همین چوب های تیره به کار رفته است.

اقامتگاه Sunset Strip

آیا شما به دنبال یک خانه متفاوت از خانه های معمولی هستید؟ اگر پاسخ شما مثبت است، در ادامه با ما همراه باشید تا همه چیز را درباره اقامتگاه Sunset Strip متوجه شوید. اقامتگاه Sunset Strip دارای تمام ویژگی ها و الهاماتی است که شما به دنبال آن هستید. این مکان نیز توسط شرکت معماری لس آنجلسی McClean ساخته شده است.

این اقامتگاه بسیار ویژه و شامل سه واحد جداگانه در یک مکان است. این واحدها عبارتند از یک ویلای باشکوه، یک خانه دنج برای میهمان و یک گاراژ شیشه ای. این خانه برای برگزاری میهمانی های بزرگ، دورهمی های خانوادگی و زندگی روزمره نیز به اندازه کافی بزرگ و جادار است. این خانه برجسته توسط یک راه ماشین رو با درب ورودی و یک اتاق نگهبانی محافظت می شود. این مکان بسیار امن است زیرا میتوان رفت و آمدها به خانه را نظاره نمود.

خانه Beverly Hills

خانه بورلی هیلز به وضوح آنچه که هست را نشان می دهد. با افتخار این واقعیت را نشان می دهد که معماران واقعا می توانند از گذشته الهام بگیرند و از مزایای آن استفاده کنند. این چیزی است که آنها می توانند کاملا خلاقانه به همراه ویژگی های منحصر به فرد خلق کنند. افرادی که به خانه بورلی هیلز می آیند، قطعا با چیزی روبرو میشوند که مشابه آن را تا به حال ندیده اند.

اول از همه، دکوراسیون اتاق نشیمن است که تنها یک اتاق نشیمن در نظر گرفته نمیشود، زیرا به نظر می رسد چندین اتاق نشیمن در یک اتاق قرار گرفته اند. بزرگ بودن این فضا نیز تحت تاثیر مبلمان و وسایل بزرگ که در آن وجود دارد میباشد. افرادی که از اینجا بازدید می کنند فقط می توانند بنشینند و از پنجره ای که اندازه آن مانند یک دیوار است، به بیرون نگاه کنند. آشپزخانه خانه بورلی هیلز به گونه ای به نظر میرسد که گویی به یک سرآشپز حرفه ای تعلق دارد. دلیل آن رنگ سفیدی است که در کف آشپزخانه استفاده شده و با جزیره ها و مبلمان به خوبی تطابق دارد.

خانه San Vincente

آنچه که به نظر می رسد این است که هر طراح دوست دارد خانه ای با نور طبیعی فراوان طراحی کند. این تنها یکی از بزرگترین مزایای خانه San Vincente است. در این خانه از پنجره های زیادی استفاده شده تا نور آفتاب فراوان به داخل بتابد. این خانه دارای ویژگی های بسیار زیاد دیگری نیز میباشد.

این خانه فضای بزرگی برای زندگی فراهم میکند و ترکیبی از طرح های زیبا و باشکوه است که هر کسی را محصور خود میکند. جزئیات اصلی این خانه چیزی است که آن را از دیگر خانه ها متمایز میکند. این یک خانه کاملا پرجاذبه با رنگ بندی متفاوت است. به همین دلیل است که خانه San Vincente یک خانه کاملاً ایده آل برای گستره وسیعی از افراد خواهد بود. آنچه که توجه افراد را جلب می کند و آنها را به داخل هدایت مینماید، نمای بیرون آن است. این ظاهر خارق العاده، افراد را برای کشف فضای داخل خانه و زیبایی های ماوراء آن سوق میدهد.

خانه Oriole Way

اگر خریداران فقط قصد خرید یک خانه لوکس مناسب را دارند، بهتر است به گالری تصاویر متعلق به Way Oriole نگاهی بیادازند. Oriole Way نیز توسط شرکت McClean Design طراحی شده است. آنچه خریداران در Oriole Way با آن روبرو می شوند، یک خانه بسیار مدرن و لوکس است که در انتظار آنهاست. این خانه تنها میتواند به تجربه شخصی شما در طول جهت بیافزاید. آنچه که این خانه را برجسته می کند، ویژگی های مدرن آن است. این ویژگی های مدرن همان چیزهایی است که به افراد کمک می کند تا با شیوه های مختلف سازگاری داشته باشند که این امری بسیار مهم است.

یکی از جاذبه های این خانه، فضای باز و نامحدود کف آن است. این چیزی است که به مالکان خانه فضای بیشتری برای حرکت راحت تر به اطراف میدهد و فضای داخلی را طبق نیازهای آنها شخصی سازی میکند. این چیزی است که به هر اتاق هویت منحصر به فرد میبخشد. این امر به افراد کمک می کند تا بهترین دیدگاه مطابق با آنچه انتظار داشته اند را تصور کنند. این گالری برای به تصویر کشیدن اینکه افراد چگونه میخواهندنمای بیرونی و دکوراسیون منزل را به طرح دلخواه خود تبدیل کنند، فرصتی شگفت انگیز است.

منبع: ساختمانچی
انتشار: 2 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 664

به "خانه های لوکس طراحی شده توسط شرکت McClean Design" امتیاز دهید

1 کاربر به "خانه های لوکس طراحی شده توسط شرکت McClean Design" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خانه های لوکس طراحی شده توسط شرکت McClean Design"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید