جرارد: امیدوارم کلوپ چندین سال دیگر سرمربی لیورپول بماند

به گزارش مجله عکسها، سرمربی تیم فوتبال رنجرز به شایعه مربیگری در تیم دوران بازیگری اش استقبال نکرد و گفت امیدوار است همتای آلمانی اش چندین سال دیگر در آنفیلد به کار خود ادامه دهد.

جرارد: امیدوارم کلوپ چندین سال دیگر سرمربی لیورپول بماند

از پروفایل ما وبلاگ بخار دیدن نمایید.

به گزارش خبرگزارش خبرنگاران، استیون جرارد شایعه احتمال روی کار آمدن وی به عنوان جانشین یورگن کلوپ در تیم فوتبال لیورپول را کم اهمیت دانست و ابراز امیدواری کرد، سرمربی آلمانی قرمزپوشان مرسی ساید تا چند سال دیگر به فعالیت خود در کادر فنی این تیم ادامه دهد.

قهرمانی تیم رنجرز با راهنمایی جرارد از یک سو و ناکامی های اخیر لیورپول در لیگ برتر انگلیس با راهنمایی کلوپ از سوی دیگر سبب شده است که شایعاتی درباره احتمال بازگشت جرارد به آنفیلد به عنوان سرمربی شکل بگیرد. در این میان زمزمه هایی مبنی بر احتمال بازگشت کلوپ به آلمان برای راهنمایی تیم ملی آلمان پس از خروج یواخیم لو هم شنیده می شد که البته او این موضوع را رد کرد.

جرارد که توانسته است به انتظار 10 ساله رنجرز برای فتح لیگ برتر اسکاتلند سرانجام دهد، در گفت و گو با شبکه ITV درباره کلوپ و احتمال کنار رفتن او از کادر فنی لیورپول گفت: در حال حاضر یکی از بهترین مربیان جهان تیم ما را راهنمایی می نماید. من او را دوست دارم و امیدوارم که چند سال دیگر در لیورپول بماند. من فعلاً در رنجرز مشغول به کار هستم و فکر نمی کنم که درست باشد درباره مربیگری ام در لیورپول حرف بزنیم. امیدوارم یورگن چندین سال دیگر سرمربی لیورپول بماند.

جرارد اضافه نمود: لیورپول باشگاه من است. آیا رؤیای من است که یک روز سرمربی لیورپول شوم؟ بله، اما نه الان. با این حال کسی هم نمی تواند پیش بینی کند که من هرگز آنقدر مربی باکیفیتی خواهم شد که بتوانم سرمربی لیورپول شوم. در این جهان کلی مربی هستند، اما قبل و بیشتر از هر چیز ما باید به یورگن و کاری که او الان دارد، انجام می دهد احترام بگذاریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 فروردین 1400 بروزرسانی: 15 فروردین 1400 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 1626

به "جرارد: امیدوارم کلوپ چندین سال دیگر سرمربی لیورپول بماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جرارد: امیدوارم کلوپ چندین سال دیگر سرمربی لیورپول بماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید