جایزه هنر ایتالیا برای هنرمند صنایع دستی تهرانی

به گزارش مجله عکسها، پروانه حیدری، معاون صنایع دستی استان تهران گفت: در بین 124 هزار کار ارائه شده به این رویداد عظیم جهانی این هنرمند ایرانی در بین 1497 اثر صنایع دستی پیروز به کسب جایزه آیرون شده است.

جایزه هنر ایتالیا برای هنرمند صنایع دستی تهرانی

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

حیدری اضافه نمود: شیوه ایرانی معرق نقش بندی از شیوه های معاصر پدید آمده توسط استاد محمدعلی ودود برگزیده حوزه صنایع دستی بزرگترین رویداد دنیای طراحی در کشور ایتالیا شد.

او گفت: این دستاورد ضمن ارتقا رتبه دنیای ایران در رنکینگ بین المللی طراحی موجبات تحسین هیئت داوران تشکیل شده از اعضا هیات علمی معتبرترین دانشگاه های سراسر دنیا، مدیران مؤسسات طراحی و اعضا مطبوعات را به دنبال داشت.

مهر نوشت، معاون صنایع دستی استان تهران گفت: مانیفست معرق نقش بندی از ابداعات استاد محمدعلی ودود با رویکرد طبیعت محبت آمیز که در قالب یک تابلو هنری معرق تمام چوب در این رویداد شرکت داده شد، انسان معاصر را از رویکرد مصرف گرایی و غلبه بر طبیعت به تغییر جهت، همزیستی و هماهنگی با طبیعت دعوت می نماید.

منبع: گردشبان
انتشار: 4 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 1118

به "جایزه هنر ایتالیا برای هنرمند صنایع دستی تهرانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جایزه هنر ایتالیا برای هنرمند صنایع دستی تهرانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید