عکس لو رفته از لباس پلنگی شبنم قلی خانی! ، روی ریل چه می کند؟!

به گزارش مجله عکسها، خبرنگاران: شبنم قلی خانی عکس جدیدی را با استایل سربازی و ارتشی خود در فضای مجازی منتشر کرد.

عکس لو رفته از لباس پلنگی شبنم قلی خانی! ، روی ریل چه می کند؟!

شبنم قلی خانی برای مخاطبان تلویزیون و به ویژه کسانی که اهل تماشای سریال هستند، چهره آشنایی است. شبنم قلی خانی جزو بازیگران محبوب تلویزیونی است. شبنم قلی خانی از بازیگران بی حاشیه است. شبنم قلی خانی بازیگری به بچه ها را برای چندین سال در یک موسسه فرهنگی تدریس می کرد. شبنم قلی خانی عکس جدیدی از خود را منتشر کرد.

به گزارش خبرنگاران، شبنم قلی خانی عکس های جدیدی را با استایل ارتشی خود منتشر کرد.

بیوگرافی شبنم قلی خانی

شبنم قلی خانی متولد سال 1356 و آبان ماهی می باشد. او ازدواج کرده و یک دختر بنام شانا دارد. خانم قلی خانی درسال 1376 فعالیت هنری خودرا آغاز کرد و فیلم مریم مقدس کـه محصول سال 1379 اسـت، نقطه آغاز و استارت فعالیت حرفه ای او محسوب می شود. همچنین نخستین سریال وی، نخستین شب آرامش نام دارد. کارگردانی این مجموعه بـه عهده احمد امینی بود.

شبنم قلی خانی بازیگری را از سال 1376 با بازی در تئاتر آغاز نمود. پس از آن با حضور در فیلم سینمایی مریم مقدس به کارگردانی شهریار بحرانی توانست به خوبی بدرخشد و شناخته شود . وی در این فیلم نقش مادر حضرت مسیح را ایفا می نمود.

سریال اولین شب آرامش به کارگردانی احمد امینی در سال 1384 اولین حضور او در تلویزیون بود که با آن معروفیت رسید.

فعالیت غیر از بازیگری شبنم قلی خانی

قلی خانی از سال 2004 عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد ایران بود و به آموزش بازیگری و تئاتر می پرداخت. وی هم چنین بازیگری را به بچه ها، برای چندین سال در یک مؤسسهٔ فرهنگی تدریس می کرد. اکنون ایشان در آکادمی آبان مشغول تدریس بازیگری هستند.

زندگی شبنم قلی خانی در استرالیا

وی به علت شغل همسرش و ادامه تحصیل در مقطع دکترای رشته کارگردانی تئاتر در سال 1392 به استرالیا نقل مکان کرد و سال 96 به ایران بازگشت.

ازدواج و فرزند شبنم قلی خانی

شبنم قُلی خانی در سال 86 ازدواج نمود. حاصل ازدواج او یک دختر است به نام شانا ک متولد استرالیا است.

شبنم قلی خانی غیر از رشته بازیگری، کارگردانی را هم دنبال میکند. او تا کنون چند فیلم مستند و همچنین یک انیمیشن را کارگردانی کرده اسـت. سریال سالهای برف و بنفشه یکیدیگر از بهترین کارهای او می باشد، قلی خانی بعد از بازی دراین سریال با بهروز افخمی آشنا شد ودر چند سال بعد در سریال پنجمین خورشید ایفای نقش کرد.

شبنم خانم قلی خانی دیپلم رشته ریاضی و فیزیک را دارد اما در دانشگاه هنر تحصیل کرده اسـت.

او در رشته طراحی صحنه تحصیل کرده اسـت، شبنم قلی خانی علاوه بر تهران، در استرالیا هم تحصیلات هنری داشته، او بـه واسطه شغل همسرش چند سالی دراین کشور زندگی کرد ودر رشته کارگردانی تئاتر نیز تحصیلات خودرا ادامه داد. از بهترین فعالیت هـای خانم قلی خانی میتوانیم: سریال هشت و نیم دقیقه، پنجمین خورشید و همچنین سریال دیدنی آنام را نام ببریم.

خانم شبنم قلی خانی درسال 1386 ازدواج کرده و هم اکنون صاحب یک دختر به نام شانا می باشد. او درباره ماجرای آشنایی خود با همسرش و همچنین ازدواج شان میگوید: خواهر مـن و خواهر همسرم رضا کـه از مـا بزرگ تر هستند باهم دوست بودند، آن ها نقشه کشیده بودند کـه مـن و رضا بـه طریقی باهم آشنا شویم.

فیلم های شبنم قلی خانی

شبنم نویسندگی و کارگردانی چندین فیلم کوتاه و مستند را بر عهده داشته است. در سال 2114، او نخستین فیلم کوتاه خود به نام واقعیت یک فروشندهٔ خیابانی را کارگردانی کرد. از فیلم های کوتاه او می توان به فیلم کوتاه زندگی اشاره کرد که او نویسندگی، تهیه کنندگی و کارگردانی آن را بر عهده داشت. داستان این فیلم کوتاه 11 دقیقه ای مربوط به یک زندگی و مرگ ساده است.

منبع: رکنا
انتشار: 23 دی 1400 بروزرسانی: 23 دی 1400 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 2024

به "عکس لو رفته از لباس پلنگی شبنم قلی خانی! ، روی ریل چه می کند؟!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس لو رفته از لباس پلنگی شبنم قلی خانی! ، روی ریل چه می کند؟!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید