تور مجازی ونیز شهری تاریخی و توریستی در ایتالیا

به گزارش مجله عکسها، در این مقاله از معرفی تورهای مجازی در مجله گردشگری خبرنگاران تصمیم گرفتیم تا تور مجازی ونیز ایتالیا را برای شما کاربران علاقمند به سفر قرار دهیم پس اگر به هر دلیلی امکان سفر به این شهر توریستی ایتالیا را ندارید با همراه باشید.

تور مجازی ونیز شهری تاریخی و توریستی در ایتالیا

مختصری درباره شهر ونیز ایتالیا

ونیز را می توان شهری تاریخی و با اصالت دانست؛ چراکه شما می توانید ساعت ها به گشت و گذار در این شهر روی آب بپردازید و از جاذبه های تاریخی آن، نهایت لذت را ببرید. این شهر در طول تاریخ تحت تأثیر وقایع تاریخی بسیار زیادی بوده و شما می توانید در روزگار امروز، شاهد مرور آن ها باشید. اگرچه امروزه تمامی مورخان ونیز را شهری ثروتمند و غنی می دانند، اما جالب است بدانید این منطقه تحت تأثیر وقایع مختلفی همانند بانکداری پررونق، جنگ های صلیبی و… بوده است.

می توان گفت تمامی این عوامل باعث شد تا ونیز چندین دوره شکوفایی و سقوط را پشت سر بگذارد. جالب است بدانید پس از گذشت مدت ها همچنان مسافران این شهر را به عنوان یکی از مقاصد همیشگی خود انتخاب می نمایند. اگر کمی به جغرافیای دنیا توجه کنیم، خواهیم فهمید که علاوه بر ونیز، منطقه های چون گنت، هلند و… وجود دارند که زیبایی های آن ها با زیبایی های شهر روی آب قابل مقایسه نیست. ونیز با داشتن 400 پل، 150 کانال آبی و 118 جزیره توانسته در مقایسه با سایر منطقه ها در صدر جدول قرار گیرد .

این منطقه به علت جمعیت کثیر خود، باید توجه ویژه ای به حمل و نقل داشته باشد. در اینجا برای شما محدودیتی وحشتناک وجود دارد؛ چراکه استفاده از انواع و اقسام روش های حمل و نقل چون دوچرخه، تراموا، اتوبوس، خودرو و… در اینجا ممنوع بوده و شما می توانید از روش های حمل و نقل آبی بهره ببرید. اگر عاشق هیجان هستید و می خواهید حمل و نقلی سریع را تجربه کنید، توصیه ما استفاده از قایق، قایق موتوری یا گوندولا است.

گوندولا سواری را می توان علاوه بر یکی از روش های حمل و نقل، جاذبه ای مجذوب کننده و مفرح نیز تصور کرد؛ چراکه شما می توانید در هر مرتبه از سفر خود به بازدید از این موقعیت مکانی مجذوب کننده بپردازید. این امکان برای تمامی افراد وجود دارد تا با حضور در آبراه های معروف ونیز، به قایق سواری در Gondola بپردازند. گفتنی است برای استفاده از این قایق ها، شما قادر به راندن آن نبوده و می بایست از قایق ران مخصوص یاری گیرید. بر اساس تجربیات الکساندر هرزن می توان گفت: ونیز را می توان شگفت انگیز ترین شهر وحشتناک دنیا دانست؛ زیرا در این شهر امکان ساخت و ساز ساختمان ها به راحتی وجود ندارد.

در این شهر شما می توانید نبوغی دیوانه نماینده را مشاهده کنید. قطعا ً تماشای منازلی زیبا و دور از رودخانه برای قرن های متمادی می تواند چشم انداز ای شگفت انگیز را برای شما به وجود آورد. ازآنجا که آدریاتیک پیش بینی دقیق و مصمم از قلمرو خود دارد، باید بدانید که پیش بینی می گردد در سال 2028 این منطقه کاملاً زیر آب خواهد رفت. به عنوان آخرین توصیه از شما می خواهیم که تا فرصت مهیا است، به بازدید از این شهر زیبا و دست نیافتی بشتابید!

منبع : https://www.airpano.com/360photo/italy-venice

منبع: تاپ تراول
انتشار: 26 مهر 1403 بروزرسانی: 26 مهر 1403 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 2443

به "تور مجازی ونیز شهری تاریخی و توریستی در ایتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور مجازی ونیز شهری تاریخی و توریستی در ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید