تغییر تاریخ فینال کوپا ایتالیا با صعود یوونتوس به فینال لیگ قهرمانان

به گزارش مجله عکسها، تاریخ فینال جام حذفی ایتالیا به دلیل صعود بانوی پیر به فینال لیگ قهرمانان اروپا تغییر کرد.

تغییر تاریخ فینال کوپا ایتالیا با صعود یوونتوس به فینال لیگ قهرمانان

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید و از شهرهای زیبای رم، فلورانس و ونیز شهر روی آب دیدن کنید و بنای کولوسئوم را ببینید.

به گزارش خبرنگاران، فدراسیون فوتبال ایتالیا اظهار داشت که تاریخ فینال جام حذفی این کشور موسوم به کوپا ایتالیا میان تیم های یوونتوس و لاتزیو، به دلیل صعود یوونتوس به فینال لیگ قهرمانان اروپا، تغییر نموده است و زودتر از موعد برگزار می گردد.

طبق برنامه قبلی، قرار بود یوونتوس، مدافع عنوان قهرمانی این رقابت ها در تاریخ دوم ژوئن (12 خرداد) به مصاف آبی پوشان پایتخت ایتالیا برود اما با توجه به تاریخ برگزاری فینال لیگ قهرمانان که سوم ژوئن است، فینال کوپا ایتالیا در تاریخ 17 می (27 اردیبهشت) برگزار خواهد شد.

یوونتوس شب گذشته (سه شنبه) در دور برگشت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا میهمانش موناکو را با نتیجه 2 بر یک شکست داد و در مجموع با پیروزی 4 بر یک در مجموع دو ملاقات راهی فینال شد، جایی که باید با برنده بازی امشب رئال مادرید و اتلتیکو مادرید روبه رو گردد.

فینال این فصل لیگ قهرمانان اروپا در شهر کاردیف ولز برگزار خواهد شد و یوونتوس پیش از سفر به آنجا این شانس را دارد که دو گانه قهرمانی اش در رقابت های داخلی را قطعی کند.

منبع: تسنیم
انتشار: 28 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 740

به "تغییر تاریخ فینال کوپا ایتالیا با صعود یوونتوس به فینال لیگ قهرمانان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییر تاریخ فینال کوپا ایتالیا با صعود یوونتوس به فینال لیگ قهرمانان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید