تصاویر هواپیمایی که لندن تا نیویورک را 90 دقیقه ای طی می کند ، تامین قدرت موتورها با یک رآکتور هسته ای

به گزارش مجله عکسها، به لطف این هواپیمای مفهومی باورنکردنی مافوق صوت، پروازهای طولانی به تاریخ خواهند پیوست.

تصاویر هواپیمایی که لندن تا نیویورک را 90 دقیقه ای طی می کند ، تامین قدرت موتورها با یک رآکتور هسته ای

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روزنامه سان، فلش فالکون یک هواپیمای مسافربری دو طبقه است که با انرژی هسته ای کار می کند و می تواند تا 250 مسافر را با سرعت 3 ماخ (3705 کیلومتر) در ساعت در ارتفاع 18 هزار و 288 متری حمل کند.

چنین سرعتی پرواز از لندن به استرالیا را به تنها 4 ساعت و عبور از اقیانوس اطلس به نیویورک را به 90 دقیقه کاهش می دهد.

از زمانی که آخرین هواپیمای کنکورد در سال 2003 پس از 27 سال خدمت بازنشسته شد، مسافران از سفر با یک هواپیمای مسافربری مافوق صوت تجاری لذت نبرده اند. و اسکار وینالز، طراح بلندپرواز اسپانیایی معتقد است که این فناوری ممکن است در دهه های آینده بازگردد.

هواپیمای مفهومی فلش فالکون او نشان می دهد که نسل بعدی هواپیماهای مافوق صوت چقدر راحت، سریع و کارآمد هستند.

وینالز معتقد است که هواپیماهای مافوق صوت می توانند یک بار دیگر تا دهه 2030 به آسمان برگردند و امیدوار است که پیشرفت در فناوری این هواپیما را مقرون به صرفه، آرام و از نظر محیطی پاک کند.

در حالی که او می گوید طراحی در این مرحله فرضی است، اما امیدوار دارد که یک مفهوم واقعی برای هواپیماهای پرسرعت در آینده نزدیک ارائه کند.

اسکار می گوید: من معتقدم در آینده ای بسیار نزدیک پروازهای مافوق صوت بازخواهند گشت، اما با مهم ترین فناوری و پیشرفت های قرن بیست و یکم.

فلش فالکون یک هواپیمای دو طبقه خواهد بود که با موتورهای الکتریکی مجهز به یک راکتور همجوشی قابل حمل در عرشه کار می کند و به آن امکان می دهد با سرعت 3 ماخ به پرواز درآید.

این هواپیمای دو طبقه قادر به حمل 250 مسافر با کلاس تجاری و کلاس سوپر توریستی است. مسافران در طبقه اول در صندلی های راحت با 3 ردیف دو نفره قرار می گیرند و طبقه بالایی دارای یک ردیف دو نفره مرکزی خواهد بود که دو ردیف صندلی انفرادی در دو طرف آن قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید:

  • لندن تا نیویورک تنها در 80 دقیقه | داستان سفرهای طولانی با این هواپیما به خاتمه می رسد

اسکار امیدوار است که صندلی ها همگی صندلی های راحتی مملو از وسایل باشد تا مسافران بتوانند از یک پرواز راحت و بسیار سریع به مقصد خود لذت ببرند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 18 مهر 1401 بروزرسانی: 18 مهر 1401 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 2251

به "تصاویر هواپیمایی که لندن تا نیویورک را 90 دقیقه ای طی می کند ، تامین قدرت موتورها با یک رآکتور هسته ای" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر هواپیمایی که لندن تا نیویورک را 90 دقیقه ای طی می کند ، تامین قدرت موتورها با یک رآکتور هسته ای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید