ترکیب تراکتور برای بازی با استقلال اعلام شد

به گزارش مجله عکسها، به گزارش خبرنگاران، تیم های تراکتور و استقلال در چارچوب دیدارهای هفته نهم لیگ برتر فوتبال کشور از ساعت 18 امروز (آدینه) در استادیوم یادگار امام (ره) تبریز به مصاف هم می روند.

ترکیب تراکتور برای بازی با استقلال اعلام شد

مصطفی دنیزلی سرمربی تیم فوتبال تراکتور نفرات مورد نظر خود را برای این بازی تعیین کرد و رشید مظاهری در این بازی درون دروازه تراکتور قرار می گیرد.

ایمان سلیمی، مهدی تیکدری، رضا اسدی، میثم تیموری، سید احمد موسوی، اکبر ایمانی، ویلیان میمبلا، احسان حاج صفی، مازولا و محمدرضا آزادی دیگر بازیکنان تراکتور در این بازی هستند.

دیدارهای امروز لیگ برتر در شرایطی برگزار می گردد که تیم های مدعی سپاهان، پرسپولیس و شهرخودرو روز پنجشنبه برابر حریفان خود به تساوی رسیدند و حالا تراکتور این فرصت طلایی را دارد تا با شکست استقلال و با یک امتیاز بیشتر از سپاهان صدرنشین لیگ نوزدهم گردد.

شاگردان مصطفی دنیزلی که در هفته گذشته در آبادان نخستین شکست فصل را مقابل صنعت نفت این شهر متحمل شدند با برخورداری از حمایت طرفداران خود به دنبال پیروزی در این دیدار هستند تا با روحیه مضاعف به مصاف سپاهان صدرنشین و شهر خودرو مدعی در هفته دهم و یازدهم بروند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 593

به "ترکیب تراکتور برای بازی با استقلال اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترکیب تراکتور برای بازی با استقلال اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید