بهره برداری از 349000 واحد مسکونی در استان مرکزی

به گزارش مجله عکسها، خبرنگاران: رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور گفت: بهره برداری از 349000واحد مسکونی در شهرهای زیر 25000 نفر جمعیت پیش بینی شده است.

بهره برداری از 349000 واحد مسکونی در استان مرکزی

جهت دریافت خدمات قیمت درب ضد سرقت با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

به گزارش خبرنگاران از اراک، علیرضا تابش در بازدید از پروژه های مسکن شهر اراک در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با انجام طرح های برنامه ریزی شده و پیگیری پروژه های عمرانی تا کنون، ساخت بیش از 25000 واحد از مجموع واحدهای تعهد داده شده به اتمام رسیده است.

وی اضافه نمود: از مجموع واحدهای درحال ساخت کشور حدود48000 واحد مسکونی مسائل خدماتی دارند که به دنبال برطرف موانع آن هستیم.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور توضیح داد: با اتمام عملیات اجرایی و عمرانی در طرح های مسکن، واحد های مسکونی باقی مانده نیز در آینده ای نزدیک به متقاضیان واگذار می گردد.

تابش با اشاره به استمرار طرح هادی روستایی گفت: سال جاری اجرای طرح هادی در 1000 روستای کشور در دستور کار قرار گرفته است.

وی اضافه نمود: این فعالیت ها با هدف ایجاد زمینه توسعه و عمران روستاها و تأمین عادلانه امکانات و راهنمایی فیزیکی جهت بهبود شرایط زیست محیطی نقاط روستایی در سراسر کشور انجام می گردد.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور توضیح داد: ساخت 32000 واحد مسکونی روستایی کشور نیز از تعهدات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بوده که عملیات اجرایی 29700 واحد آن به اتمام رسیده است و مابقی نیز طی برنامه 5 ساله تکمیل خواهد شد.

تابش شرایط پروژه های مسکن در استان مرکزی را مثبت ارزیابی کرد و گفت: بیشتر واحدهای احداثی به ویژه پروژه کوثر اراک از مهندسی و ساخت مناسبی برخوردار است.

منبع: تسنیم
انتشار: 7 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 1005

به "بهره برداری از 349000 واحد مسکونی در استان مرکزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهره برداری از 349000 واحد مسکونی در استان مرکزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید