بهترین مراکز خرید روسیه؛ شهرهای میزبان جام جهانی 2018 (قسمت دوم)

به گزارش مجله عکسها، خرید کردن از فروشگاه ها و مراکز تجاری بزرگ، یکی از لذت های سفر است. در شهرهای میزبان جام جهانی 2018، می توانید علاوه بر لذت بردن از مسابقات فوتبال، از فرصت استفاده کنید و به مراکز تجاری بزرگ و مدرن سر بزنید.

بهترین مراکز خرید روسیه؛ شهرهای میزبان جام جهانی 2018 (قسمت دوم)

روسیه میزبان جام دنیای 2018 است. در روزهای آینده، تعدادی از بزرگترین شهرهای این کشور، میزبان مسافران تور جام دنیای روسیه از سراسر دنیا خواهد بود که برای تماشای این مسابقات و بازدید از جاذبه های شهرهای مختلف، به روسیه سفر می کنند.

سر زدن به مراکز تجاری و خرید کردن، یکی از مجذوب کننده ترین و لذت بخش ترین بخش های سفر است. حتی اگر هدف سفرتان تماشای مسابقات فوتبال جام دنیای باشد، باز هم به میزان کافی در طول سفر فرصت دارید که به مراکز تجاری سر بزنید. شهرهای میزبان جام دنیای 2018، شهرهای بزرگی هستند و هر کدام چند مرکز خرید بزرگ دارند. در قسمت قبلی مقاله مراکز خرید شهرهای مختلف را معرفی کردیم. در این قسمت، به سراغ شهرهای نیژنی نووگورود، سارانسک و روستوف نا دونو می رویم. از فرصت حضور در این شهرها استفاده کنید و به برترین مراکز خرید شهر سر بزنید.

مراکز خرید نیژنی نووگورود

مرکز خرید فانتاستیکا (Fantastika)

مرکز خرید فانتاستیکا در سال 2006 افتتاح شد. این مجموعه هر روز از ساعت 10 صبح تا 10 شب آماده استقبال از خریداران داخلی و گردشگران خارجی است. این مجموعه در سه طبقه میزبان برندهای محبوب داخلی و خارجی است. پارکینگ این مرکز خرید برای 2100 خودرو ظرفیت دارد.

مرکز خرید فانتاستیکا یکی از بزرگترین مراکز تجاری و سرگرمیی در نیژنی نووگورد است. هایپرمارکت مواد غذایی، هایپرمارکت لوازم الکترونیکی، دو سوپرمارکت بزرگ، مجموعه سینمایی با نام سینما پارک، مرکز تناسب اندام ورلد کلاس، مرکز سرگرمیی بچه ها، کافه و رستوران و فودکورت از امکانات این مرکز تجاری است. این مجموعه در سه فاز افتتاح شد. بیش از 210 فروشگاه از برندهای مختلف در این مرکز، برترین و جدیدترین محصولات خود را عرضه می کنند.

از این مجموعه تجاری می توانید پوشاک، کفش، لباس زیر، متعلقات مد، لوازم خانه، لوازم بچه ها، لوازم الکترونیکی و کالای دیجیتال، هدیه و سوغات، عطر و لوازم آرایشی و زیورآلات خریداری کنید. مجموعه سینمایی این مرکز دارای 8 پرده است. زمین بازی مخصوص بچه ها، سالن بولینگ، کافه و رستوران و فودکورت بسیار بزرگ، از دیگر امکانات این مرکز است که مورد توجه بازدیدکنندگان آن قرار می گیرد.

برندهای مشهوری در این مرکز کنندگی دارند از جمله تزنیس، گلنس، کارن میلن، لاو ریپابلیک، اتوال، لاش، مکس، نیو لوک، پیر کاردن و ال دورادو.

مرکز خرید ایندیگو لایف (Indigo Life)

مرکز خرید ایندیگو لایف در سال 2013 افتتاح شد. این مرکز خرید هر روز از ساعت 10 صبح تا 10 شب فعالیت می کند. این مرکز تجاری و سرگرمیی در 7 طبقه و با پارکینگی با ظرفیت هزار خودرو، میزبان برندهای مختلف داخلی و بین المللی است.

مرکز خرید ایندیگو لایف به غیر از فروشگاه های متعدد، امکانات دیگری هم دارد؛ از جمله سالن سینما، سالن بولینگ، پارک مخصوص سرگرمی خانواده ها و بچه ها، مرکز تناسب اندام و سالن ورزشی که تقریبا نیمی از وسعت این مجموعه برای فعالیت های سرگرمیی مجذوب کننده مورد استفاده قرار می گیرد، هایپرمارکت مواد غذایی و...

این مجموعه، تعداد زیادی کافه و رستوران دارد که در آن ها می توانید با توجه به تنوع غذاهای ارائه شده، غذای مورد علاقه خود را پیدا کنید. مرکز خرید ایندیگو لایف در بزرگراه Kazanskoye قرار گرفته است که یکی از شلوغ ترین بزرگراه های شهر است. در این مرکز، پوشاک بانوان از برندهای تام تیلر، وست لند و اسباب بازی و لوازم مخصوص بچه ها عرضه می شود.

مرکز خرید مگا نیژنی نووگورود (Mega Nizhniy Novgorod)

مرکز خرید مگا نیژنی نووگورود در سال 2006 افتتاح شده است. این مجموعه هر روز از ساعت 10 صبح تا 10 شب، میزبان بازدیدکنندگان و خریداران داخلی و خارجی است. مرکز تجاری مگا، یک مجموعه تجاری و سرگرمیی است و به غیر از فروشگاه های مختلف از برندهای متعدد، امکانات سرگرمیی و سرگرمی هم دارد.

هایپرمارکت های متعدد مواد غذایی و لوازم الکترونیکی، فروشگاه بزرگ ایکیا، پیست اسکیت، سالن سینما، محوطه مخصوص بازی بچه ها، کافه و رستوران، سالن زیبایی و یک فودکورت بزرگ از دیگر امکانات این مرکز است که آن را به یک مرکز تجاری و سرگرمیی کامل تبدیل می کند.

در فودکورت و کافه ها و رستوران های این مرکز می توانید برترین غذاها از سراسر دنیا را امتحان کنید. فروشگاه های این مرکز محصولات متنوعی دارند از جمله پوشاک بانوان و آقایان، پوشاک بچه ها، زیورآلات و متعلقات مد، کیف و کفش، عطر و لوازم آرایشی، لوازم ورزشی، اسباب بازی، لوازم الکترونیکی و کالای دیجیتال، موبایل و لپ تاپ و...

برترین برندهای داخلی و بین المللی را در این مرکز خواهد دید از جمله فاکس، دومانی، اسپریت، اچ اند ام، این سیتی، مودامو، آلبا، کما اکتیو، کارلو پازولینی، لاش، بادی شاپ، ریباک، اسپرت مستر، لاکوست، مکس، رومانو بوتا و... دپارتمان استور نکست نیز در این مرکز، کنندگی دارد.

مرکز خرید نبو اسکای (Nebo (Sky))

مرکز خرید نبو اسکای جزو جدیدترین مراکز تجاری شهر است. این مجموعه در سال 2015 افتتاح شده است و هر روز از ساعت 8 صبح تا 11 شب فعالیت می کند. این مرکز، یک مجموعه تجاری و سرگرمیی است و به فروشگاه و مرکز خرید محدود نمی شود و در 8 طبقه و با پارکینگی با ظرفیت دو هزار خودرو، میزبان خریداران و بازدیدکنندگان است.

این مجموعه با هدف تامین نیازهای تجاری و سرگرمی ساکنان نیژنی نووگورود و گردشگران این شهر، افتتاح شده است. مراکز خرید این مجموعه، تنوع بی نظیری از کالاها را از برندهای متعدد داخلی و خارجی گرد هم آورده اند. به غیر از فروشگاه، این مجموعه امکانات مختلفی مثل محوطه مخصوص بازی و سرگرمی، مرکز تناسب اندام، سالن سینما و... دارد.

این مجموعه تجاری و سرگرمیی در نزدیکی میدان لیادوا قرار گرفته است و از نظر دسترسی، برترین موقعیت جغرافیایی را دارد. بیش از 500 هزار نفر در اطراف این مجموعه تجاری سکونت دارند. این مرکز تقریبا در مرکز شهر واقع شده و فقط پنج دقیقه پیاده از ایستگاه مترو فاصله دارد که برای یک مرکز خرید، حسن بزرگی محسوب می شود. علاوه بر این، این مجموعه تجاری 200 متر را خیابان اصلی شهر فاصله دارد.

طراحی داخلی این مرکز به نحوی است که به راحتی می توانید از مکان دقیق فروشگاه های مختلف اطلاع پیدا کنید و خودتان را به فروشگاه مورد نظرتان برسانید. معماری این مجموعه هم هماهنگی خاصی با منطقه مدرن شهر دارد. پنجره های بزرگ با چشم میزانای پانوراما در کنار استفاده از متریال های روز دنیا باعث شده که این مرکز خرید، یکی از مدرن ترین و مجذوب کننده ترین مراکز تجاری در کل روسیه باشد. یک صفحه نمایش بزرگ در این مرکز قرار گرفته که برای تبلیغات و معرفی رویدادهای مرکز مورد استفاده قرار می گیرد.

مرکز خرید ریو نیژنی نووگورود (RIO Nizhny Novgorod)

مرکز خرید ریو، در سال 2012 افتتاح شده است. این مرکز تجاری و سرگرمیی هر روز از ساعت 10 صبح تا 10 شب باز است. مجموعه تجاری ریو به غیر از فروشگاه، امکانات سرگرمیی نیز دارد و در چهار طبقه از بازدیدکنندگان استقبال می کند. اگر با ماشین شخصی به این مرکز سر می زنید، از نظر پیدا کردن جای پارک مسئله ای نخواهید داشت چون پارکینگ با ظرفیت 1070 خودرو دارد.

این مرکز تجاری یکی از بزرگترین مراکز خرید در نیژنی نووگورد است و از نظر موقعیت جغرافیایی در موقعیتی واقع شده که به راحتی می توانید به آن دسترسی داشته باشید.

در فروشگاه های این مجموعه تجاری، تنوع محصولات بسیار چشمگیر است؛ پوشاک بانوان و آقایان، عطر و لوازم آرایشی، لوازم ورزشی، لوازم خانگی، کامپیوتر و کالای دیجیتال از جمله محصولاتی است که در این مجموعه تجاری عرضه می شود. به غیر از فروشگاه های برندهای محبوب داخلی و خارجی، این مجموعه امکانات سرگرمیی هم دارد.

سالن سینما، کافه و رستوران، پیست اسکیت، زمین بازی مخصوص بچه ها، فودکورت، سالن بولینگ و... از امکانات این مجموعه است. از بین برندهای مشهوری که در این مرکز تجاری شعبه دارند می توان موارد زیر را نام برد؛ الدورادو، اسپورت مستر، رانده وو، اتوال، مدیس، سولو استایل، گلوریا جینز، گلنس، الیس، هندرسون، اینسیتی، رسپکت، اویتا، اکو، زندن، آدیداس، ریباک، آدیداس کیدز و...

مراکز خرید شهر سارانسک

مرکز خرید سیتی پارک (City Park)

مرکز خرید سیتی پارک در سال 2013 افتتاح شده است. این مجموعه در 3 طبقه گسترده شده و با برترین برندهای دنیا و برندهای داخلی روسیه از خریداران و بازدیدکنندگان استقبال می کند. یک پارکینگ با ظرفیت 1100 خودرو دارد. این مجموعه تجاری، یک مرکز خرید و مرکز سرگرمیات با وسعت زیاد در سارانسک است که از زمان افتتاحش توانسته توجه اهالی شهر و گردشگران خارجی را جلب کند.

این مجموعه بخش های مختلفی دارد از جمله هایپرمارکت های مواد غذایی با وسعت 10 هزار مترمربع، هایپرمارکت لوازم الکترونیکی با وسعت 2140 مترمربع، سینمای 7 پرده ای، فروشگاه های مخصوص وسایل بچه ها با وسعت 1500 مترمربع و در حدود 140 فروشگاه از برندهای محبوب داخلی و خارجی.

این مرکز تجاری، یک فودکورت هم دارد که در آن می توانید برترین غذاهای روسی و بین المللی و فست فود را نوش جان کنید.

روزانه به طور میانگین 15 تا 20 هزار نفر از این مرکز تجاری بازدید و خرید می کنند. این مرکز خرید از نظر موقیعت جغرافیایی و دسترسی، در موقعیت خوبی قرار گرفته است و تقریبا در نزدیکی منطقه مرکزی و تاریخی شهر است.

مرکز خرید ریو سارانسک (Rio Saransk)

مرکز خرید ریو سارانسک در سال 2012 افتتاح شده است. این مرکز خرید هر روز از ساعت 10 صبح تا 10 شب فعالیت می کند و آماده استقبال از بازدیدکنندگان است. این مجموعه در 4 طبقه میزبان برندهای محبوب داخلی و خارجی است. یک پارکینگ با ظرفیت صد خودرو دارد که برای مجموعه ای با این وسعت، کوچک است.

این مرکز خرید بخشی از یک مجموعه تجاری و اداری بزرگ است که شامل دفاتر اداری، هتل و واحدهای مسکونی می شود.

امکانات متعددی برای این مجموعه در نظر گرفته شده است از جمله سوپرمارکت بزرگ، فروشگاه های بزرگ زنجیره ای مث ال دورادو و یک مجموعه سینمایی کامل به نام سینما استار فدرال.

فروشگاه های خرده فروشی این مرکز، برترین برندهای داخلی و خارجی را در اختیار خریداران می گذارند. برندهای نام آشنایی چون اسپورت مستر، اتوال، آدیداس، زولا، رانده وو، هندرسون و... در این مرکز کنندگی دارند.

این مجموعه، یک فودکورت هم دارد که در کافه ها و رستوران های آن می توانید برترین غذاها از سراسر دنیا را نوش جان کنید. از پیتزا و کباب گرفته تا سوشی در این رستوران ها سرو می شود و برای هر سلیقه و ذائقه ای، حداقل یکی دو مورد غذا و دسر وجود دارد.

یکی از ویژگی های مثبت این مرکز خرید، قرار گرفتن در مرکز شهر است که باعث می شود به راحتی به آن دسترسی داشته باشید و بتوانید با وسایل حمل و نقل عمومی، خودتان را به این مرکز تجاری برسانید. از فروشگاه های این مجموعه می توانید پوشاک بانوان و آقایان، عطر و لوازم آرایش، لوازم ورزشی، لوازم مخصوص بچه ها و اسباب بازی خریداری کنید.

مراکز خرید شهر رستوف نا دونو

مرکز خرید گالریا آستور (Galereya Astor)

مرکز خرید گالریا آستور جزو باسابقه ترین مراکز خرید شهر است. این مجموعه تجاری در سال 2006 افتتاح شده و در 6 طبقه میزبان برندهای مطرح داخلی و خارجی است. هر روز از ساعت 10 صبح تا 10 شب فرصت دارید که به این مجموعه سر بزنید و از فروشگاه های متعدد آن خرید کنید. این مرکز یک پارکینگ کوچک دارد که متاسفانه جوابگوی تعداد جمعیت خریداران و بازدیدکنندگان این مجموعه نیست.

تعدادی از برترین برندهای داخلی و خارجی در این مجموعه گرد هم آمده اند و برترین خدمات به خریداران در این مرکز عرضه می شود. دو طبقه اول این مجموعه به بوتیک های تک برند اختصاص دارد مثلا سالواتور فراگامو، باربری، کنزو، پولینی، سنت جیمز، ریچموند و...

طبقه سوم به فروشگاه های عرضه کننده چند برند، اختصاص دارد و برترین طراحان اروپایی از سبک های مختلف، محصولات خود را در این فروشگاه ها عرضه می کنند. برترین پوشاک، کیف و کفش، لباس زیر، عطر و لوازم آرایش، زیورآلات و اکسسوری، عینک و سایر محصولات مشابه را می توانید از این مرکز خریداری کنید. این مجموعه سالن زیبایی هم دارد و تعدادی رستوران که غذاهایی از سراسر دنیا را با برترین کیفیت سرو می کنند.

مرکز خرید مگا روستوف نا دونو (Mega Rostov-on-Don)

مرکز خرید مگا روستوف نادونو یکی از مراکز خرید باسابقه در این شهر است. این مجموعه در سال 2007 افتتاح شده و هر روز از ساعت 10 صبح تا 10 شب، آماده استقبال از خریداران و بازدیدکنندگان است. این مجموعه یک طبقه، فقط به فروشگاه و مرکز خرید اختصاص نیافته و دارای امکانات سرگرمیی است. توسعه دهنده این مجموعه، شرکت ایکیا است.

در این مجموعه، فروشگاه های زنجیره ای متعددی وجود دارد. هایپرمارکت Ashan، فروشگاه ایکیا، فروشگاه لوازم الکترونیکی، برترین برندهای پوشاک و متعلقات مد از بخش های مختلف این مجموعه است.

مرکز خرید مگا، یکی از بزرگترین مجموعه های تجاری در منطقه روستوف است. حدود 190 فروشگاه زنجیره ای در این مرکز کنندگی دارند. خدمات و امکانات خانوادگی، کافه ها و رستوران ها، پیست اسکیت، زمین بازی بچه ها و امکاناتی از این دست در کنار هم قرار گرفته اند تا یک مرکز خرید کامل را تشکیل دهند که در آن بتوانید با خیال راحت خرید کنید در حالی که بچه ها و تک تک اعضای خانواده سرگرمی خود را دارند. خرید از این مجموعه، تجربه ای مجذوب کننده و لذت بخش است.

محصولات متعددی در این مرکز خرید ارائه شده است که از میانآن ها می توان به پوشاک بانوان و آقایان و بچه ها، کفش، اکسسوری، عینک، لوازم ورزشی، لوازم مخصوص حیوانات خانگی، آژانس مسافرتی، عطر و لوازم آرایش، هدیه و سوغاتی، لوازم منزل و وسایل الکترونیکی و کالای دیجیتال، غذا، محصولات چرمی، زیورآلات، موبایل، لوازم بچه ها، محصولات چندرسانه ای، کتاب و نوشت افزار، لوازم تزیین منزل، محصولات مرتبط با زیبایی و لوازم بهداشتی اشاره کرد.

این مجموعه به غیر از فروشگاه، تعدادی کافه و رستوران هم دارد که درآن ها می توانید غذاهای بین المللی را امتحان کنید. این مرکز پارکینگ رایگان دارد و سالن زیبایی، بانک و داروخانه از دیگر امکانات آن است.

برندهای مشهوری در این مجموعه کنندگی دارند و محصولات خود را عرضه می کنند از میان این برندها می توان موارد زیر را نام برد:

بنتون، برشکا، کالینز، گلوریا جینز، ورو مودا، جک جونز، اسپریت، اولسن، پلیکان، مارکو پولو، مودامو، موستانگ، رومانو بوتا، سلا، وول استریت، زارا، زولا، کارلو پازولینی، رسپیکت، راکپورت، ایگل، فاموسی، دیوا، دومانی، لیدی کالکشن، زوپینی و...

مرکز خرید Vsplesk

مرکز خرید وسپلسک Vsplesk در سال 2014 افتتاح شده است. این مجموعه تجاری و سرگرمیی در 3 طبقه میزبان برندهای محبوب داخلی و خارجی است. این مجموعه یک پارکینگ بزرگ با ظرفیت 7 هزار خودرو دارد که در بین پارکینگ های مراکز خرید، بسیار بزرگ است.

این مجموعه سرگرمیی و تجاری، از چند بخش مهم تشکیل شده است؛ مرکز خرید با وسعت 132 هزار 580 مترمربع، پیست اسکی با وسعت 132 هزار و 580 مترمربع، پارک آبی با وسعت 26 هزار مترمربع، هایپرمارکت مواد غذایی با وسعت 10 هزار مترمربع، هایپرمارکت لوازم ورزشی با وسعت 3500 مترمربع، فروشگاه محصولات بچه ها با وسعت 1200 مترمربع، فروشگاه لوازم الکترونیکی و لوازم خانگی با وسعت 4500 مترمربع.

این مجموعه بزرگ و کامل سرگرمیی و تجاری بین دو شهر روستوف نا دونو و آکسای سیتی ساخته شده و ششمین مرکز خرید بزرگ در روسیه است. در حدد یک و نیم میلیون نفر در فاصله ای کوتاه از این مرکز خرید، سکونت دارند و با وسایل حمل و نقل عمومی در کمتر از سی دقیقه به این مرکز می رسند.

بخش خرده فروشی این مجموعه تجاری، شامل هایپرمارکت ها، بوتیک ها و فروشگاه های زنجیره ای است. یک محوطه فودکورت دارد که دارای رستوران، کافه برای بچه ها، کافه بزرگسالان و... است.

بخش سرگرمیی این مرکز شامل سالن بولینگ، مجموعه سینمایی با چند پرده، مرکز تناسب اندام، زمین بازی مخصوص بچه ها و... است.

یک هتل هم به این مجموعه تجاری اضافه شده که این هتل در سال 2017 افتتاح شد.

مرکز خرید Zolotoi Vavilon

مرکز خرید زولوتوی واویلون Zolotoi Vavilon در سال 2008 افتتاح شد. این مرکز تجاری و سرگرمیی هر روز از ساعت 10 صبح تا 9 شب فعالیت می کند و چهار طبقه دارد. ظرفیت پارکینگ این مجموعه، 2500 خودرو است. مجموعه سینمایی، منطقه سرگرمیات Igromax و مدیا مارکت از بخش های مختلف این مرکز است.

فروشگاه های معتبری از برندهای مشهور داخلی و بین المللی در این مرکز کنندگی دارند. از میان برندهای مشهوری که در این مرکز خواهید دید می توان به این موارد اشاره کرد: آلبا، اکو، پیپل، دومانی، هندرسون، لیدی کالکشن، ایگل، کالینز، بیفری، گلوریا جینز و...

از فروشگاه های این مجموعه می توانید کالاهایی متنوع از قبیل پوشاک، اکسسوری، کفش، کامپیوتر و محصولات دیجیتال و موبایل خریداری کنید.تعداد فروشگاه های این مرکز به 180 فروشگاه می رسد. کافه و رستوران و فودکورت، بخش دیگری از این مرکز تجاری را تشکیل می دهد که باعث می شود با خیال راحت بتوانید چند ساعتی را به گشت و گذار در این مرکز بگذرانید و نگران شام و ناهارتان نباشید.

منبع: کجارو / malls.com / malls.com / malls.com / malls.com / malls.com / malls.com / malls.com / malls.com / malls.com / malls.com / malls.com
انتشار: 26 اسفند 1400 بروزرسانی: 26 اسفند 1400 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 2091

به "بهترین مراکز خرید روسیه؛ شهرهای میزبان جام جهانی 2018 (قسمت دوم)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین مراکز خرید روسیه؛ شهرهای میزبان جام جهانی 2018 (قسمت دوم)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید