برگزاری تور پرنده نگری در شهرستان لنجان

به گزارش مجله عکسها، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان لنجان از برگزاری تور پرنده نگری در شهر باغ بهادران از توابع این شهرستان با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی اطلاع داد.

برگزاری تور پرنده نگری در شهرستان لنجان

میراث آریا: روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان، احمد فتحی روز 9 آذرماه با اعلام این مطلب گفت: با توجه به اعمال محدودیت های ایام شیوع بیماری کرونا، اولین تور پرنده نگری ویژه دوستداران طبیعت شهرستان به همت کمیته پرنده نگری شهر باغ بهادران در قالب گردشگری طبیعت برگزار گردید.

او اضافه کرد: با توجه به طبیعت بکر و منحصربه فرد شهر باغ بهادران که در ساحل رودخانه زاینده رود واقع شده است و بعلاوه وجود باغ ها و بیشه های فراوان در این منطقه، کوشش شد تا از توان بالقوه این شهرستان در قالب توسعه گونه گردشگری طبیعت و زیرشاخه های آن استفاده کنیم.

فتحی تاکید نمود: با توجه به گونه های مختلف پرنده ها در بیشه های این شهر که در کرانه های زاینده رود قرار گرفته اند از یک سو و بعلاوه وجود تعدادی برج تاریخی کبوتر در این شهرستان کوشش داریم تا با توسعه تورهای پرنده نگری ضمن حفاظت از ادامه حیات باغ ها، برای برج های کبوتر این شهرستان هم کاربری مناسبی تعریف کنیم تا به وسیله اجرای متناوب این تورها ادامه حیات برج های کبوتر شهرستان هم تضمین گردد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان لنجان گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و اعمال محدودیت ها، این تور به صورت آزمایشی و با تعداد محدودی از دوستداران طبیعت برگزار گردید و در نهایت نتایج حاصل از آن در برنامه ریزی های آینده به منظور توسعه تورهای طبیعت گردی در منطقه و در ایام پساکرونا در نظر گرفته می گردد.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 1862

به "برگزاری تور پرنده نگری در شهرستان لنجان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری تور پرنده نگری در شهرستان لنجان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید