انگار من و طارمی مشکل آفرین هستیم ، اگر اشک بریزد خوب است؟

به گزارش مجله عکسها، حذف یاران مهدی طارمی از لیگ قهرمانان عملا این تیم را از دومین جام این فصل هم محروم کرد و پورتو که امید چندانی برای رسیدن به بنفیکای صدرنشین در لیگ ندارد، احتمالا بیشتر تمرکز خود را روی جام حذفی خواهد گذاشت تا شاید بتواند پس از فتح لیگ اتحادیه، دومین جام داخلی این فصل را فتح کند.

انگار من و طارمی مشکل آفرین هستیم ، اگر اشک بریزد خوب است؟

به گزارش خبرنگاران، پورتو امید زیادی داشت که بتواند شکست یک بر صفر ملاقات رفت برابر اینتر را در خانه جبران کند اما با وجود فرصت های گلزنی خوبی که نصیبش شد، نتوانست طلسم دروازه اونانا را بشکند و در نخستین مرحله حذفی لیگ قهرمانان از دور مسابقات کنار رفت.

سرجیو کونسیسائو که در دو بازی اخیر تیمش در لیگ، مهدی طارمی را نیمکت نشین نموده بود، برابر اینتر او را در ترکیب اصلی تیمش قرار داد تا شاید به یاری شم بالای گلزنی ستاره ایرانی اش بتواند از سد تیم ایتالیایی عبور کند اما درنهایت پیروز به این کار نشد و وداعی زودهنگام با این تورنمنت داشت.

سایت پورتوگل پرتغال درباره این مسابقه نوشته است: پورتو کوشش زیادی داشت دروازه اینتر را باز کند اما بی دقتی بازیکنان این تیم باعث شد نتوانند در این ملاقات به پیروزیت برسند. این تیم فقط به یک گل احتیاج داشت تا به بازی برگردد اما فرصت سوزی نفراتی چون اوریبه، اوانیلسون و مهدی طارمی باعث شد آنها با تساوی بدون گل در این مسابقه از صعود به مرحله بعد باز بمانند.

پرتغالی ها معتقدند که شاگردان اینزاگی برای دفاع و بستن بازی به این کشور آمده بودند و درنهایت هم به هدف خود رسیدند. پل پوینت در این باره نوشته است: نفراتی مانند طارمی برای باز کردن دروازه رقبا احتیاج به فضا دارند اما اینتر با یک بازی دفاعی و بستن روزنه ها یک کاتاناچیو ایتالیایی را اجرا کرد و به خوبی به هدفش که بسته نگه داشتن دروازه اش در این بازی بود رسید. نرآتزوری در این بازی یک اتوبوس مقابل دروازه اش پارک نموده بود تا مهاجمان پورتو به خصوص طارمی و اوانیلسون نتوانند گلر این تیم را به دردسر بیندازند. ستاره بازی گلر کامرونی اینتر بود که با واکنش های خوبش مانع از گلزنی حریف شد. اونانا نمره عالی 8.5 گرفت و در ترکیب پورتو هم گروجیچ همانند بازی قبلی تیمش در لیگ نمایشی بهتر از هم تیمی هایش داشت و نمره خوب 7.6 را گرفت.

این سایت بعلاوه به طارمی که 90 دقیقه در زمین حضور داشت نمره ضعیف 5 داد تا او پس از په په برزیلی که در اواخر مسابقه اخراج شد بدترین بازیکن پورتو لقب بگیرد.

سرجیو کونسیسائو پس از این ناکامی در نشست خبری گفته است: در هر دو بازی ما بسیار شایسته و برتر بودیم اما مهم ترین کار یعنی گلزنی را انجام ندادیم. با این حال باید به بازیکنان تبریک بگویم چون آنها یک بازی عالی از خود ارائه کردند. این درست است که اینتر در 10 دقیقه پایانی بازی و درحالی که ما در وقت های تلف شده 10 نفره شدیم، تیم برتر میدان بود. درمجموع 180 دقیقه این تقابل در هر لحظه از بازی تیم برتر بودیم. با فداکاری زیاد، استراتژی بسیار خوب و درک اینکه چگونه پویایی حریف در مالکیت توپ را شرطی کنیم، سعی کردیم پیشتاز باشیم و بازیکنان ما هم کوشش کردند که به گل برسند اما درنهایت پیروز به این کار نشدیم. می خواهم به تیمم تبریک بگویم اما متاسفانه پیروز به صعود از این مرحله نشدیم، هرچند مستحق آن بودیم.

او در واکنش به این پرسش که چگونه می خواهد تیمش را پس از این مسابقه از نظر روحی و روانی بازیابی کند، افزوده است: ما دو عنوان برای بحث داریم. بازیابی چه چیزی؟ شما در یک مسابقه به این شکل پیروزی را از دست می دهید و به تساوی دست پیدا می کنید که می بینید بازیکنان ناامید و غمگین هستند. اگر بازیکنی اشک بریزد، خوب است. این نشان می دهد که با جان و دل برای تیم بازی می نماید. آنها باید با افتخار به کارهایی که در هر دو بازی انجام دادند، نگاه نمایند. تیم ما اغلب در میان سکوت من درخصوص سروصداهایی که در فوتبال وجود دارد، کارش را انجام می دهد. تا به امروز هرکاری که در اینجا و برای پورتو انجام داده ایم، با بازیکنانی بوده که 30 درصد آنها را از تیم B پورتو در اینجا جمع نموده ایم و 40 درصد بازیکنان را نیز از تیم های متوسطی مانند پاسوس ده فریرا، سانتاکلارا، فامالیسائو، ریو آوه و... بوده است. بعد می گویند که شایستگی ما صفر بوده است. آنها مداوم از اوتاویو صحبت می نمایند یا می گویند طارمی خودش را روی زمین می اندازد یا سرجیو کونسیسائو یک هولیگان است. انگار که من، اوتاویو و طارمی مشکل آفرین هستیم.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 25 اسفند 1401 بروزرسانی: 25 اسفند 1401 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 2323

به "انگار من و طارمی مشکل آفرین هستیم ، اگر اشک بریزد خوب است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انگار من و طارمی مشکل آفرین هستیم ، اگر اشک بریزد خوب است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید