تور آلمان: انواع تورهای برلین برای گشت شهری متفاوت در مرکز آلمان

به گزارش مجله عکسها، تورهای برلین با گشت و گذاری متفاوت در مرکز آلمان به شما این امکان را می دهد تا علاوه بر مشاهده جاذبه های تاریخی غنی، این شهر را از دریچه ای تازه ببینید.

تور آلمان: انواع تورهای برلین برای گشت شهری متفاوت در مرکز آلمان

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

جاذبه های مشهور و پربازدید، باعث شده است که برانداز کردن برلین از دریچه ای متفاوت، کمی سخت به نظر برسد. در این مقاله از خبرنگاران، تورهای برلین را در قالبی مجذوب کننده و منحصر به فرد به شما معرفی می کنیم که تجربه ای دلنشین از سفری به دور از هیاهو و شلوغی شهر را برایتان به همراه دارد.

مرکز آلمان با حال و هوای پرهیجان، جاذبه های خلاقانه و زندگی شبانه عجین شده است. روش های زیادی برای بهره بردن از این شهر وجود دارد؛ بسته به اینکه شما به کسب اطلاعات تاریخی غنی این شهر علاقه مند باشید یا بخواهید از موسیقی های مطرح لذت ببرید یا حتی علاقه مند باشید تا منظره ها تماشای برلین را از فراز برج تلویزیونی مرتفع آن به تماشا بنشینید، یکی از انواع تورهای برلین که در ادامه به شما معرفی خواهیم کرد، باب میل شما خواهد بود. با ما همراه باشید.

1. تور مد برلین همراه با دوچرخه سواری

برلین این فرصت را به شما می دهد تا بدون خرید از برند های تجاری متداول، سبک زندگی قابل قبولی داشته باشید. با پیشگامان عرصه مد در آلمان آشنا شوید تا منظرهی را از آینده این صنعت به شما نشان دهند. در این گردشگری متفاوت که حدود سه ساعت به طول می انجامد، شما با مغازه هایی با کالاهای دوست دار محیط زیست آشنا می شوید، از آتلیه های هنر محلی تماشا می کنید، به فروشگاه های محصولات وگان و گیاه خواری سر می زنید و دیگر مراکز خرید پر زرق و برق برلین را رصد می کنید. در آخر نیز مطابق یکی از یکشنبه های متداول در برلین، در منطقه نویکولن (Neukolln) و کروزبرگ (Kreuzberg) به دوچرخه سواری می پردازید. هزینه تقریبی رزرو چنین تورهایی برای هر فرد حدود 58 دلار خواهد بود.

2. تور گردش رودخانه ای

در تورهای رودخانه ای (River Cruise)، شما با تاریخ مجذوب کننده و جاهای تماشای آلمان در شهر برلین آشنا خواهید شد و همه جاذبه های مهم آن را در یک سفر یک ساعته خواهید دید. با یک گشت رودخانه ای، به راحتی می توانید در میان شهر برلین سفر کنید. هزینه رزرو این تورهای تفریحی برای هر فرد حدود 20 دلار است.

3. تور رستوران گردی پر رمز و راز در شرق برلین

یکی از تورهای پرطرفدار شهر برلین، تورهای رستوران گردی آن هستند. در طول این تورهای سه ساعته و رستوران گردی در برلین شرقی، طعم های موردعلاقه خود را کشف کنید. با راهنمای محلی و خون گرم خود و در گروه های کوچک، انواع غذاهای مرسوم و کلاسیک آلمانی را خواهید چشید و در بازدید از مکان های مختلف، با فرهنگ و تاریخ آلمان نیز آشنا خواهید شد. رزرو این تورها معمولا 78 دلار برای هر فرد هزینه در بر دارد و مبلغ پرداخت شده، شامل تمام غذاها و بعضی نوشیدنی هایی که در طول گشت وگذار خود، نوش جان می کنید نیز خواهد بود.

4. تور کاخ شارلوتنبرگ و یک عصر فراموش نشدنی

در یک عصر خاطره انگیز به کاخ شارلوتنبرگ (Charlottenburg) بروید و از برگزاری کنسرت بزرگ ارکستر برلین و ضیافت شام لذت ببرید. رزرو تورهای کاخ شارلوتنبرگ معمولا چند هفته قبل از برگزاری کنسرت شروع می گردد؛ بنابراین برای رزرو جایگاه های مناسب پیش از تکمیل ظرفیت سالن، باید به موقع اقدام کنید. هزینه معمول این دست از تورها که چهار ساعت به طول می انجامد، از 100 دلار برای هر فرد شروع می گردد.

5. تور مسابقه های شهری

مسابقه های شهری Urban Challenger Rally، فعالیتی کاوشگرانه و شاید کمی بازیگوشانه است. این مسابقات که در منطقه کروزبرگ برگزار می گردد، با گرد هم آمدن افراد علاقه مند شکل می گیرد. شرکت گنندگان این مسابقه در پی حل کردن چالش هایی هستند که در شهر انتظارشان را می کشد و در قالب تیم های مختلف، با یکدیگر به رقابت می پردازند. برگزارکنندگان این تورها بر این باورند که اگر ماموریت و چالشی در کار باشد، گشت و گذار در شهر بسیار هیجان انگیزتر خواهد بود.

هزینه ورودی به این مسابقات هشت یورو است و با پذیرایی قهوه یا بستنی نیز همراه است. در انتها نیز اغلب جایزه ای به برنده اهدا خواهد شد. مسابقه مشهور شهر برلین، چالش های کاوش و جست وجو، آشپزی، سفر در زمان، حفاظت از طبیعت و فعالیت های هنری را شامل می گردد. برای اجرای فرایند این مسابقه که سه ساعت زمان می برد، از نرم افزار Urban Challenger Rally استفاده می گردد. بعلاوه بهتر است که تلفن های همراه خود را شارژ کنید؛ چراکه در طول مسابقه موظف به عکاسی از فعالیت های خود هستید.

6. تور برج تلویزیون برلین و صرف شام به یادماندنی

اگر به تجربه ای فراموش نشدنی فکر می کنید، خود را به یک وعده شام در رستوران گردان اسفیر (Sphere) واقع در برج تلویزیونی برلین دعوت کنید. این برج که ارتفاعی 207 متری از سطح زمین دارد، منظره ها پانوراما و چشم نوازی را به شما پیش کش خواهد نمود. برج تلویزیونی برلین واقع در قلب میدان الکساندر پلاتس، بلندترین سازه برلین محسوب می گردد. از فراز این برج می توانید در کنار لذت بردن از انواع نوشیدنی های سرد و گرم، از منظره کاخ شارلوتنبرگ و ایست بازرسی چارلی نیز بهرمند شوید. صرف غذا در این رستوران برای هر فرد در حدود 110 دلار هزینه در بر خواهد داشت.

منبع: کجارو / theculturetrip.com
انتشار: 24 تیر 1401 بروزرسانی: 24 تیر 1401 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 2192

به "تور آلمان: انواع تورهای برلین برای گشت شهری متفاوت در مرکز آلمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور آلمان: انواع تورهای برلین برای گشت شهری متفاوت در مرکز آلمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید