ال جی V50 نخستین گوشی 5G این شرکت است

به گزارش مجله عکسها، چند ماه قبل شرکت ال جی اظهار داشت که در نیمه نخست سال 2019 یک گوشی 5G را برای اپراتور مخابراتی Sprint عرضه می نماید. ساعاتی قبل، Evan Blass که یکی از معروف ترین افشاگران حوزه تکنولوژی محسوب می گردد، رندر رسمی ال جی V50 را منتشر کرد و اظهار داشت که گوشی مذکور نخستین گوشی 5G شرکت ال جی محسوب می گردد.

ال جی V50 نخستین گوشی 5G این شرکت است

علاوه بر اینکه در رندر مذکور تاریخ 24 فوریه (5 اسفند) دیده می گردد، خود شرکت ال جی هم مدتی قبل با انتشار یک بیانیه خبری در کره جنوبی اعلام نموده بود که نخستین گوشی 5G این شرکت در تاریخ 24 فوریه معرفی خواهد شد. در همان بیانیه به بعضی از تعیینات این گوشی هم اشاره شد که بر اساس آن، می توانیم به تعدادی از ویژگی های ال جی V50 اشاره کنیم. این گوشی از جدیدترین تراشه کوالکام یعنی اسنپ دراگون 855، یک سیستم جدید برای محفظه بخار و باتری حجیم 4000 میلی آمپر ساعتی بهره می برد.

در بیانیه مذکور، ال جی خاطرنشان نموده که در ابتدا، مودم 5G احتمالا انرژی زیادی را مصرف می نماید و ارائه این باتری حجیم باعث می گردد کاربران چندان با این مشکل روبرو نشوند. البته در رندر منتشر شده، ضخامت ال جی V50 تعیین نیست و نمی دانیم که آیا این گوشی از جک هدفون بهره می برد یا نه. ولی به لطف همین رندر، می توانیم به بعضی از تعیینه های ظاهری این گوشی بپردازیم. به عنوان مثال، تعبیه حسگر اثر انگشت در پنل پشتی، به معنای فقدان حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر است که چنین موضوعی برای بعضی از کاربران ناامیدکننده خواهد بود. علاوه بر این، به نظر می رسد دوربین سه گانه هم سطح پنل پشتی هستند. در نهایت باید بگوییم که ال جی در تاریخ 24 فوریه از جدیدترین گوشی های خود پرده برداری خواهد نمود.

منبع: The Verge

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 24 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 220

به "ال جی V50 نخستین گوشی 5G این شرکت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ال جی V50 نخستین گوشی 5G این شرکت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید