استفاده رایگان از منابع پایگاه اطلاعاتی دراما آنلاین

به گزارش مجله عکسها، کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه هنر با پیگیری های پی در پی خود باعث شد استفاده رایگان از منابع پایگاه اطلاعاتی دراما آنلاین که شامل نمایش نامه و اجرا می باشد برای علاقمندان امکانپذیر گردد.

استفاده رایگان از منابع پایگاه اطلاعاتی دراما آنلاین

به گزارش خبرنگاران، دراما آنلاین(Drama online) حاوی صدها نمایشنامه از نخستین کارهای یونانی تا به امروز است. علاوه بر این کارهای متنوعی در زمینه نمایشنامه نویسان، حرکات تئاتر، ژانرها ، دست اندرکاران و دوره ها و همچنین تک نگاری های علمی، آثار مرجع اصلی، محتوای فرهنگ و لغت، کتب عملی در زمینه بازیگری و کارگردانی صحنه ای وجود دارد و شامل بیش از 500 عکس نمایش تئاتر از مجموعه موزه ویکتوریا و آلبرت است. شما می توانید لیست نمایشنامه ها، متن و نقدها و کارهای هنری تئاتر را با استفاده از گزینه های اصلی پیمایش در بالا انتخاب و مشاهده کنید.

پیرو پیگیری های کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه هنر، استفاده رایگان از منابع پایگاه اطلاعاتی Drama Online که شامل نمایش نامه و اجرا است، در بازه زمانی 99/2/31 الی 99/3/10 (آخر ماه June)به وسیله آدرس https://www.dramaonlinelibrary.com/ امکانپذیر است. همچنین کاربران می توانند در پایگاه مورد نظر حساب کاربری بسازند.

گفتنی است؛ استفاده خارج از دانشگاه به وسیله VPN امکانپذیر است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 1124

به "استفاده رایگان از منابع پایگاه اطلاعاتی دراما آنلاین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استفاده رایگان از منابع پایگاه اطلاعاتی دراما آنلاین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید