اجرای طرح تعدیل صیادان مازندرانی لنگ اعتبار

به گزارش مجله عکسها، مدیر کل شیلات مازندران تخصیص نیافتن اعتبار را علت اجرا نشدن طرح تعدیل صیادان استان خاطرنشان کرد.

اجرای طرح تعدیل صیادان مازندرانی لنگ اعتبار

کریم زاده مدیر کل شیلات مازندران تخصیص نیافتن اعتبار را علت اجرایی نشدن طرح تعدیل صیادان استان خاطرنشان کرد و گفت: تا زمانی که این اعتبار صد در صد تخصیص پیدا نکند این پروژه قابلیت اجرا نخواهد داشت.

او اضافه کرد:در سفر رئیس جمهور به مازندران 4 پروژه برای اداره کل شیلات مازندران مصوب شد که مبلغ این پروژه ها حدود 230 میلیارد تومان بود که 140 میلیارد تومان سهم وزارت جهاد کشاورزی، 81 میلیارد تومان سهم اعتبارات استانی و حدود 9 میلیارد تومان هم سهم سازمان برنامه و بودجه کل کشور است.

کریم زاده گفت: حدود 10 میلیارد و 300 میلیون تومان از این اعتبارات تا به امروز برای این 4 پروژه تخصیص یافته که یکی از این پروژه ها طرح تعدیل و ساماندهی و مالی کردن تعاونی های صیادی پره است.

او اضافه کرد:اعتباری که برای پروژه تعدیل در استان مصوب شده 100 میلیارد تومان است که 70 میلیارد تومان با باید به وسیله وزارت جهاد کشاورزی و 30 میلیارد تومان آن هم باید از اعتبارات استانی تامین گردد که متاسفانه تا به امروز این اعتبار تخصیص پیدا ننموده است.

کریم زاده گفت:خوشبختانه با سفری که رئیس جمهور به مازندران داشته اند 100 میلیارد تومان برای این طرح مصوب شد و پیگیری های متعدی هم در این جهت صورت گرفته است.

او اضافه کرد: جلسات متعددی که با استانداری مازندران، سازمان جهاد کشاورزی، سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و سازمان شیلات ایران داشته ایم قرار شده یک سری از اموال مازادی است که در اداره کل شیلات مازندران وجود دارد را به سازمان شیلات ایران و اقتصاد و دارایی معرفی نموده و بر اساس مراحل قانونی به فروش برسانیم تا بعد از تخصیص اعتبار این پروژه اجرایی گردد.

خبرنگاران مازندران ساری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 24 شهریور 1401 بروزرسانی: 24 شهریور 1401 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 2239

به "اجرای طرح تعدیل صیادان مازندرانی لنگ اعتبار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای طرح تعدیل صیادان مازندرانی لنگ اعتبار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید