اتفاق عجیب در مسابقات کشتی یاسوج

به گزارش مجله عکسها، روز سه شنبه سوم مردادماه 1402 در جریان برگزاری مسابقات کشتی آموزشگاهی از سوی هیات کشتی استان کهگیلویه و بویراحمد در سالن کشتی این هیئت در مجموعه استادیوم تختی یاسوج، مسابقه کشتی یاسوج با درگیری شدیدی که پیش آمد، به حاشیه کشیده شد این درگیری در سالن مسابقات تا حدی بالا گرفت که تصاویر منتشر شده نشان می دهد افرادی قمه، زنجیر و چماق در دست دارند و اوضاع سالن نیز متشنج است.

اتفاق عجیب در مسابقات کشتی یاسوج

آیا مسئولان و متولیان امر برنامه ای برای جلوگیری از این اتفاقات تلخ داشته یا دارند؟

کیوان سروش مقدم، دبیر هیئت کشتی استان کهگیلویه و بویراحمد در مورد جزئیات این درگیری در گفت و گو با خبرنگار ایسنا گفت: در این فیلم منتشر شده مبنی بر درگیری در مسابقات کشتی استان، بزرگ نمایی شده است و درگیر در حد کلان نبود و اتفاق خاصی نیفتاد.

وی اضافه کرد: مسابقات کشتی آموزشگاهی روز سه شنبه سوم مرداد ماه 1402در سالن هیئت کشتی استان در حال برگزاری بود که یک نفر که از بیرون آمده بود اقدام به داد و فریاد می کرد تا اینکه پس از چند مرتبه تذکر به این فرد و آرام نشدن منجر به درگیری کوچکی شد. البته پس از آرام شدن فضای سالن مسابقات ادامه پیدا کرد.

سروش مقدم اظهارکرد: این مسایل در کشتی طبیعی است. فضای سالن مسابقات برای برگزاری چنین مسابقه ای کوچک بود.

دبیر هیئت کشتی استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: بعضی افراد مریض هستند چون کشتی استان در حال رشد است و رشد نموده می خواهند تخریبش نمایند و زیر سوال ببرند.

سروش مقدم توضیح داد: هیئت کشتی طی نامه ای از نیروی انتظامی برای این مسابقات دعوت کرد اما روز مسابقه مطرح شد که تفاهم نامه با ورزش و جوانان استان نداریم.

وی اعلام کرد: این درگیری در حال آنالیز و پیگیری است و فرد عامل درگیری شناسایی شده است.

حسن علمداری، رئیس هیئت ورزش دانش آموزای استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در گفت و گو با خبرنگار ایسنا گفت: برگزار نماینده این مسابقات هیئت کشتی بوده است ما تنها از هئیت کشتی خواستیم که برای اعزام به مسابقات کشوری 10 کشتی گیر به ما معرفی نمایند.

لازم به ذکر است، فیلمی مبنی بر درگیری در مسابقات کشتی استان کهگیلویه و بویراحمد در فضای مجازی و بعضی رسانه های استان منتشر شد که در آن بعضی افراد زنجیر، قمه و چماق به دست داشتند.

منبع: فرارو
انتشار: 5 مرداد 1402 بروزرسانی: 5 مرداد 1402 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 2376

به "اتفاق عجیب در مسابقات کشتی یاسوج" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتفاق عجیب در مسابقات کشتی یاسوج"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید