آموزش ایمنی به 999 برج مسکونی شهر تهران

به گزارش مجله عکسها، به منظور آشنا کردن شهروندان ساکن در برج ها و ساختمان های بلندمرتبه با مخاطرات پیرامون آنها و آموختن روش های محافظت از خود در هنگام بروز حوادث، طرح آموزش ایمنی به 999 برج مسکونی شهر تهران در منطقه سه تهران شروع شد.

آموزش ایمنی به 999 برج مسکونی شهر تهران

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 3، کاظم کمالی نسب معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه به اهمیت یادگیری اصول ایمنی توسط ساکنان ساختمان های بلند اشاره نمود و گفت: در این طرح، مربیان آموزشی عملیات آتش نشانی، مربیان آتش نشان داوطلب سازمان آتش نشانی و همکاران آموزش های شهروندی شهرداری این منطقه با حضور در دفتر هیات مدیره برج ها، بعضی از موارد مهم ایمنی و آتش نشانی، نحوه تماس و آدرس دهی، تخلیه اضطراری و خطرات محیط زندگی و راه های پیشگیری و سیستم های اعلام واطفاء مقابله با حادثه و آتش سوزی را به ساکنان، آموزش می دهند.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه اضافه نمود: از سال 97 اجرای طرح آموزش اصول ایمنی به شهروندان شروع شد و تا به امروز این طرح ادامه داشته است. طرحی که با توجه به موقعیت و شرایط زمانی برنامه ریزی شده و محور آن مشخص می گردد، این بار نوبت به ساکنان ساختمان های بلند مرتبه پایتخت رسید که محور آموزش طرح اصول ایمنی قرار بگیرند.

کارشناس سازمان آتش نشانی پس از حضور در برج و آنالیز شرایط آن اقدام به برگزاری کلاس آموزشی متناسب با شرایط آن برج می نماید که از جمله مهم ترین محورهایی که در بیشتر این ساختمان ها مورد آموزش ساکنان قرار می گیرد، به موضوع نحوه اطفای حریق ساختمان های بلند مرتبه و نحوه خروج از ساختمان و پله های اضطراری در زمان وقوع حادثه می توان اشاره نمود.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 11 آذر 1399 بروزرسانی: 11 آذر 1399 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 1384

به "آموزش ایمنی به 999 برج مسکونی شهر تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آموزش ایمنی به 999 برج مسکونی شهر تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید