تورهای چین: آمریکا در پی ممنوعیت صادراتی بر علیه تراشه ساز چینی

به گزارش مجله عکسها، مقامات آمریکایی در پی اعمال ممنوعیت صادراتی تازه ای بر علیه یک شرکت تراشه سازی چینی به نام اس ام آی سی هستند.

تورهای چین: آمریکا در پی ممنوعیت صادراتی بر علیه تراشه ساز چینی

با ما همراه باشید و با تورهای چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرنگاران به نقل از رویترز، یک نقص در دستورالعمل های رگولاتوری آمریکا موجب شده تا شرکت تراشه ساز چینی اس ام آی سی بتواند محصولات فناوری مهمی را از ایالات متحده خریداری کند.

وزارت دفاع آمریکا پس از اطلاع از این موضوع در کوشش است تا جلوی تداوم این فرایند را بگیرد. در عین حال بعضی مقامات وزارت بازرگانی آمریکا با اقدامات وزارت دفاع این کشور مخالف بوده و کوشش می نمایند این وزارتخانه را متوقف نمایند.

شرکت بین المللی فراوری نیمه هادی اس ام آی سی چین سال گذشته به لیست سیاه ایالات متحده اضافه شد. دلیل این امر ارتباط این شرکت با ارتش چین اعلام شد که از طرف اس ام آی سی زد شده است. در نتیجه دسترسی این شرکت به تجهیزات پیشرفته فراوریی از سوی تامین نمایندگان آمریکایی ممنوع شد.

در ماه های آینده، مقامات ایالات متحده در پی آنالیز اضافه کردن شرکت های فناوری چینی بیشتری به لیست سیاه نهادهای وزارت بازرگانی و خزانه داری آمریکا برای ممنوعیت سرمایه گذاری ایالات متحده در آنها هستند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 3 بهمن 1400 بروزرسانی: 3 بهمن 1400 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 2035

به "تورهای چین: آمریکا در پی ممنوعیت صادراتی بر علیه تراشه ساز چینی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تورهای چین: آمریکا در پی ممنوعیت صادراتی بر علیه تراشه ساز چینی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید