آشنایی با برندهای لوکس و مطرح اسپانیایی، عکس

به گزارش مجله عکسها، در دنیای مد، کشور اسپانیا با داشتن برندهای معروفی ازجمله زارا، پول اند بیر، منگو و ... شهرت زیادی دارد. اما در کنار این برندهای مطرح، برندهای اسپانیاییِ دیگری هم وجود دارند که در پیشرفت صنعت مد در این کشور نقش زیادی داشته اند. با ما همراه باشید تا بعضی از معروف ترین برندهای اسپانیایی را به شما معرفی کنیم.

آشنایی با برندهای لوکس و مطرح اسپانیایی، عکس

برند بیمبا و لولا

یکی از برندهای مطرح اسپانیایی، بیمبا و لولا نام دارد. نام این برند از سگ های صاحب برند به همین نام ها گرفته شده است. این برند که کسب و کار خانوادگی است، تنها در عرض ده سال توانست به یک صندلی بین المللی در صنعت مد دست پیدا کند. صاحبان برند بیمبا و لولا، اولین بوتیک خود را در سال 2006 در بیلبائو افتتاح کردند و امروز صاحب بوتیک های زیادی در سطح اروپا، خاورمیانه، آمریکای جنوبی و آسیا هستند. جوان بودن از ویژگی های شاخص این برند است و هیچ کدام از طراحان بیشتر از 30 سال سن ندارند. طرح های این برند شاد و برش های آن کاملا دخترانه است. به علاوه، قیمت مناسب لباس های بیمبا و لولا، این برند را به برندی محبوب در میان مردم تبدیل نموده است.

برند اوترکه

برند اوترکه متعلق به یک شرکت عظیم خرده فروشی اسپانیایی به نام ایندیتکس است. این شرکت صاحب برندهای دیگری چون زارا، پول اند بیر، اوبشو، ماسیمو دوتی و ... هم است. برند اوترکه به خواهر کوچک زارا شهرت دارد و طرح های متنوع و شیک و راحت آن، شباهت زیادی به برند زارا دارد. تا چندی پیش این برند در خارج از کشور اسپانیا چندان شناخته شده نبود؛ زیرا تنها دارای چند بوتیک در خارج از شبه جزیره ایبِری است که بیشتر آن ها در خاورمیانه قرار دارند. این برند در فروشگاه های آنلاین هم به موفقیت زیادی دست پیدا نموده است و لباس هایی شیک و زیبا را با قیمت های بسیار مناسب عرضه می نماید.

برند لوئه وه

برند لوئه وه که متعلق به شرکت چندملیتی ال وی ام اچ (LVMH) است، یکی از برندهای لوکس اسپانیا به شمار می رود. این برند در قرن نوزدهم با همکاریِ بعضی از هنرمندان صنعت چرم اسپانیا که در مادرید کار می کردند، فعالیت خود را شروع کرد. اکنون پس از گذشت صد سال، لوئه وه به یک برند جهانی تبدیل شده و بیش از 140 فروشگاه در سراسر جهان دارد و با افراد عظیمی در جهانی مد، مانند کارل لگرفلد و جورجیو آرمانی همکاری نموده است. این برند زمانی تامین نماینده رسمی لباس های خاندان سلطنتی اسپانیا بوده و در دهه 1960، علاوه بر محصولات لوکس، لباس های آماده (Ready to wear) را هم به بازار عرضه کرد. این برند در دهه 1970 با طراحی و فراوری کیف های دستیِ معروف آمازونا به شهرت جهانی رسید.

برند دل پوزو

برند لوکس دل پوزو، نامی قدیمی با روحی جدید است. در سال 2011 پس از این که موسس این برند، آقای خوزه دل پوزو از جهان رفت، مدیریت این برند به دست جوزف فونت افتاد. جوزف فونت یک طراح اسپانیایی است که پیش از مدیریت برند دل پوزو، برند خود را راه اندازی نموده بود. این طراح، با حفظ میراث 40 ساله برند دل پوزو، جان تازه ای به آن بخشید و آن را به سطح بین المللی رساند. طراحی های زیبا و شیک این برند کاملا مناسب زنان امروزی است.

برند آدولفو دومینگز

این برند مشهور اسپانیایی، توسط طراح و نویسنده اسپانیایی به نام آدولفو دومینگز راه اندازی شد. او در سنین پائین، پیش از این که نام تجاری خود را در دهه 1980 راه اندازی کند در راستا مُد نهاده شد و بوتیک پدرش را اداره می کرد. او با شعار چین و چروک ها زیبا هستند به شهرت زیادی دست پیدا کرد. طراحی های دومینگز کلاسیک، شیک و راحت هستند. این برند نه تنها در اسپانیا شهرت پیدا نموده، بلکه در خارج از کشور هم در پایتخت های مُد در جهان، علاقمندان می توانند از فروشگاه ها یا به صورت آنلاین محصولات این برند را خریداری نمایند.

برند پاتریشیا نیکولاس

این برند جواهرات متعلق به پاتریشیا نیکولاس است که از سنین پائین به طراحی و مُد روی آورد. والدین پاتریشیا نیکولاس، خود صاحب یک برند جواهرات به نام نیکولز هستند. پاتریشیا در سال 2006، پس از به خاتمه رساندن تحصیلات خود برندش را راه اندازی کرد. طراحی های او جسورانه هستند و بسیار جلب توجه می نمایند. یکی از ویژگی های مثبت این برند، قیمت مناسب محصولات است.

مانولو بلانیک

مانولو بلانیک طراح و کارآفرین اسپانیایی، یکی از مطرح ترین طراحان مُد در زمینه طراحی کفش است. این طراح در دهه 1970 یکی از معروف ترین طراحی های خود را عرضه کرد. مانولو بلانیک به دلیل احیا کردن پاشنه های نوک تیز کفش های پاشنه بلند شهرت دارد. او اکنون در هفتادمین دهه زندگی اش به سر می برد و همچنان خودش وظیفه طراحی کفش ها را به عهده دارد. بلانیک بیش از 25,000 کفش در خانه اش به نمایش گذاشته است. او به راستی در جهانی مد یک افسانه است.

منبع: گردشبان
انتشار: 23 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 23 اردیبهشت 1400 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 1702

به "آشنایی با برندهای لوکس و مطرح اسپانیایی، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با برندهای لوکس و مطرح اسپانیایی، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید