600 هزار مهاجر به وسیله ترکیه در ماه های آینده وارد اروپا می شوند

به گزارش مجله عکسها، آژانس آوارگان سازمان ملل در تازه ترین گزارش خود اعلام نمود: بیش از 600 هزار مهاجر طی چهار ماه آینده به وسیله ترکیه وارد یونان خواهند شد.

600 هزار مهاجر به وسیله ترکیه در ماه های آینده وارد اروپا می شوند

با ما سفر کنید و با تور اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه، در حالی که موج ورود مهاجران خارجی به اروپا همچنان با توجه به در پیش بودن زمستان ادامه دارد، سازمان ملل پیش بینی نموده است که طی 4 ماه آینده نیز 600 هزار مهاجر به وسیله ترکیه وارد یونان می شوند.

آژانس آوارگان سازمان ملل اضافه کرد: از نوامبر 2015 میلادی تا فوریه 2016 احتمالا روزانه 5 هزار مهاجر خارجی از ترکیه وارد یونان خواهند شد. این مساله بدان معناست که طی 4 ماه آینده بیش از 600 هزار مهاجر وارد کرواسی، یونان، صربستان، اسلونی و مقدونیه می شوند.

طی سال های قبل، با شروع زمستان تعداد مهاجرانی که سعی می کردند با عبور از دریای مدیترانه وارد اروپا شوند، با کاهش روبرو می شده است ولی سازمان ملل پیش بینی نموده است که سال جاری این فرایند با کاهش همراه نخواهد شد. بر اساس آمارهای سازمان ملل، از ابتدای سال 2015 میلادی تا به امروز بیش از 752 هزار نفر به وسیله مدیترانه وارد اروپا شده اند که بیشتر آنها یونان را انتخاب نموده اند.

از ابتدای سال جاری تا به امروز حدود 3500 نفر جان خود را در هنگام عبور از دریای مدیترانه از دست داده اند. آژانس آوارگان سازمان ملل برای اجرای برنامه حمایتی خود از مهاجران و آوارگان، درخواست حمایت اقتصادی 96.15 میلیون دلاری را ارائه داده است.

منبع: تسنیم
انتشار: 21 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 1098

به "600 هزار مهاجر به وسیله ترکیه در ماه های آینده وارد اروپا می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "600 هزار مهاجر به وسیله ترکیه در ماه های آینده وارد اروپا می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید