چگونه پیغام های حذف شده واتس اپ را بخوانیم؟

به گزارش مجله عکسها، کاربران اندروید درباره ترفندی هشدار دادند که به شنا امکان می دهد پیغام های حذف شده واتس اپ را بخوانید و در نتیجه می تواند داده های تلفن همراه را به خطر بیندازد.

چگونه پیغام های حذف شده واتس اپ را بخوانیم؟

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب به نقل از دیجیتال ترندز، تعداد انگشت شماری از برنامه های مختلف را می توان برای بازیابی پیغام های حذف شده استفاده کرد.

اما به نظر می رسد یک برنامه نو، WAMR، داده های حذف شده را از واتس اپ، فیس بوک مسنجر و دیگر پلتفرم ها بازیابی می نماید. به علت رمزگذاری در دستگاه های اندرویدی، WAMR نمی تواند مستقیماً به پیغام ها دسترسی پیدا کند.

بر اساس اطلاعات Google Ap اطلاعاتگوگل اپ استور، در عوض، برنامه از تاریخچه اعلان شما برای خواندن پیغام ها و ایجاد یک نسخه پشتیبان از پیغام ها استفاده می نماید.

برنامه WAMR یک پیغام حذف شده را تشخیص می دهد و سپس یک اعلان به شما نشان می دهد.

رسانه های اضافی، از جمله تصاویر، ویدیوها، گیف های متحرک، صدا، یادداشت های صوتی، اسناد، برچسب ها نیز ممکن است از پیغام ها بازیابی شوند، با این حال، این برنامه خاطرنشان می نماید که این یک روش رسمی برای بازیابی پیغام های حذف شده نیست و هشدار می دهد که ممکن است بر اساس برنامه ای که داده پیغام در آن واقع شده است یا حتی از سیستم عامل اندروید با محدودیت هایی روبرو گردد.

بعلاوه خطر حفظ حریم خصوصی با بارگیری برنامه وجود دارد.نصب برنامه WAMR را باز کنید، چندین مجوز باید برای عملکرد آن در دستگاه اندروید شما اعطا گردد، این مجوز ها می توانند داده های سایر برنامه های تلفن شما را به خطر بیندازند، روزنامه امنیت اطلاعات گزارش می دهد که تاریخچه جستجوی اینترنتی و لیست مخاطبین از جمله داده هایی هستند که به وسیله برنامه WAMR قابل دسترسی هستند.

منبع: انتخاب
انتشار: 10 دی 1401 بروزرسانی: 10 دی 1401 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 2286

به "چگونه پیغام های حذف شده واتس اپ را بخوانیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه پیغام های حذف شده واتس اپ را بخوانیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید