چمدان هوشمند سامسارا

به گزارش مجله عکسها، چمدان سامسارا (Samsara)

یکی از جدیدترین چمدان های هوشمند حال حاضر که کاملا برای سفر مناسب است، چمدان سامسارا است که جدا از بدنه محکم و جنس عالی اش، قیمت بسیار مناسبی هم دارد و حتی از بسیاری از چمدان های معمولی دیگر ارزانتر است. با معرفی یکی دیگر از تجهیزات کاربردی سفر، همراه خبرنگاران باشید:

چمدان هوشمند سامسارا

چمدان سامسارا را قطعا می توان یکی از به روزترین و جدیدترین چمدان های جهان دانست که هر آنچه برای یک سفر کامل احتیاج است را در خود جای داده است. سامسارا چمدانی بسیار لوکس از جنس آلومینیوم است که در آن از ترکیبات تیتانیوم و روی هم استفاده شده است. وجود این آلیاژها در این چمدان باعث شده تا کاملا در برابر آتش مقاوم باشد.

چمدان سامسارا دارای نوعی فرآیند الکترولیتی در سطح خود است که به آن، پوشش آنودی گفته می گردد، که باعث می گردد تا چمدان از هر گونه خراش و آسیب به دور باشد. نکته جالب اینکه با این تکنولوژی، هیچ وزن اضافه ای به چمدان تحمیل نمی گردد!

البته بزرگترین محدودیت این تکنولوژی را می توان محدودیت در رنگ های چمدان دانست. به خاطر پوشش آنودی، سامسارا فقط در 2 رنگ نقره ای و سیاه مات قابل عرضه است.

طراحی ارگونومیک

سطح تخت چمدان به عنوان میز کار برای لپ تاپ یا تبلت قابل استفاده است.

چرخ هایی با طراحی منحصر بفرد

چرخ های چمدان طوری طراحی شده اند که راحت می توان آن را روی سطوح مختلف جابه جا کرد. اما چه ویژگی های دیگری باعث هوشمند شدن این چمدان شده است؟

  • به محض اینکه از چمدان فاصله بگیرید، برای تلفن همراهتان نوتیفیکیشن ارسال می گردد.
  • با این چمدان می توانید تلفن همراه و لپ تاپتان را به راحتی شارژ کنید.
  • در چمدان سامسارا لامپ های ال ای دی وجود دارد که به محض تاریک شدن داخل چمدان، روشن می شوند. این به علت سنسورهای حساس به تاریکی ای است که در چمدان تعبیه شده است.

طراحی منحصربه فرد چرخ های چمدان حدود 4 لیتر به فضای داخلی چمدان اضافه نموده است.

چمدان سامسارا هر آنچه در سفر برای بسته بندی و جابه جایی وسایلتان احتیاج دارید را داراست: کیسه های مخصوص بسته بندی، کیسه های لباس و حتی یک کیف ورزشی تاشو برای زمانی که به سالن ورزشی می روید.

به وسیله اپلیکیشنی که بر روی گوشی خود نصب می کنید می توانید همواره به چمدان متصل و از شرایط آن آگاه باشید. اگر چمدان از شما دور گردد، فورا نوتیفیکیشن دریافت خواهید کرد. بعلاوه، اگر چمدان به وسیله شخص دیگری باز گردد نوتیفیکیشن بر روی گوشی شما به نمایش در می آید. به علاوه با استفاده از این برنامه می توانید نور LED داخل چمدان را کنترل کنید.

منبع: الی گشت
انتشار: 30 خرداد 1401 بروزرسانی: 30 خرداد 1401 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 2171

به "چمدان هوشمند سامسارا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چمدان هوشمند سامسارا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید