چرا لاغر نمی شویم؟ ، علت اصلی شکست در کاهش وزن

به گزارش مجله عکسها، افراد بسیاری برای کاهش وزن کوشش می نمایند و کالری های مصرفی و کالری هایی را که می سوزانند به دقت حساب می نمایند، اما نمی توانند وزن کم نمایند. اگر با وجود رژیم غذایی لاغر نمی شوید، این مطلب را بخوانید.

چرا لاغر نمی شویم؟ ، علت اصلی شکست در کاهش وزن

به گزارش خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، دکتر توماس چی از دانشگاه سانفرانسیسکو، معتقد است که اگر فرد به اندازه کافی آب ننوشد، پیروی کورکورانه از رژیم غذایی به خلاص شدن از وزن اضافی کمکی نخواهد کرد.

11نسخه از 11 کشور برای تناسب اندام

افرادی که وزن کم می نمایند، توجه زیادی به رژیم غذایی می نمایند، در حالی که نوشیدن روزانه آب ضروری تر از رژیم لاغری است. علاوه بر این، تعادل آب برای بدن بسیار مهم است، اگر بدن را به سمت کم آبی بیاورید، مسائل زیادی ازجمله اضافه وزن خواهید داشت.

پزشک دیگری، نیکت سونپال، یک درمانگر و متخصص گوارش در نیویورک نیز معتقد است که نوشیدن منظم آب به اندازه حفظ رژیم غذایی سالم مهم است. واقعیت این است که گاهی اوقات مردم عطش را با گرسنگی اشتباه می گیرند و زمانی را که نوشیدن یک لیوان آب کافی است با گرسنگی اشتباه می گیرند.

7 باور نادرست در خصوص چاقی

گزینه ایده آل برای مقابله با وزن اضافی یک برنامه ویژه است که طبق میزان آب، چربی، ماهیچه های بدن رژیم غذایی و مجموعه ای از تمرین های ورزشی انتخاب می گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 2 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 663

به "چرا لاغر نمی شویم؟ ، علت اصلی شکست در کاهش وزن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا لاغر نمی شویم؟ ، علت اصلی شکست در کاهش وزن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید