چرا فروشگاه های چینی اپل مشمول قانون تعطیلی تا 8 فروردین نمی شوند؟

به گزارش مجله عکسها، تیم کوک مدیرعامل شرکت اپل اعلام نمود که به علت شیوع کرونا، به طور موقت تمام فروشگاه های خرده فروشی اپل در سراسر دنیا تا 27 مارس برابر با 8 فروردین بسته است.اما این قانون شامل چین نمی گردد.

چرا فروشگاه های چینی اپل مشمول قانون تعطیلی تا 8 فروردین نمی شوند؟

با ما همراه باشید و با تور چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، این قانون باعث تعجب زیادی شده است. کرونا درواقع از چین شروع شد و شمار زیادی از افراد را نیز مبتلا کرد. اما اکنون چین پیروز شده ویروس را تا حد زیادی مهار کند و در نتیجه فروشگاههای اپل در این کشور بازگشایی شده اند. این در حالی است که کرونا در سایر نقاط دنیا روندی صعودی دارد.

کوک همچنین در توئیتی اعلام نمود که این شرکت مبلغ 15 میلیون دلار برای حمایت از کارمندان و تطبیق آن ها با شرایط شیوع کرونا اختصاص خواهد داد. کوک در بیانیه مطبوعاتی نوشت: آنچه ما باهم آموخته ایم به ما یاری نموده است تا بهترین روشهایی را که در پاسخ دنیای ما یاری می نمایند ، توسعه دهیم. یکی از این درس ها این است که موثرترین راه برای به حداقل رساندن خطر انتقال ویروس ، کاهش تراکم جمعیت و به حداکثر رساندن فاصله اجتماعی است. از آنجا که نرخ عفونت های جدید در مکان های دیگر رو به رشد است، ما اقدامات دیگری را برای محافظت از اعضای تیم و مشتریان انجام می دهیم.

با همه این ها نکته مهم این تصمیم همچنان پیروزیت چین در مهار کرونا و بازگشایی شعب اپل در این کشور است

منبع: انتخاب
انتشار: 13 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 946

به "چرا فروشگاه های چینی اپل مشمول قانون تعطیلی تا 8 فروردین نمی شوند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا فروشگاه های چینی اپل مشمول قانون تعطیلی تا 8 فروردین نمی شوند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید