پنجه شیخ برای پرسپولیسی ها!

به گزارش مجله عکسها، دیاباته مهاجم تنومند مالیایی پرسپولیس پیروز شد اولین گل خود را برای سرخپوشان مرکز ثبت کند.

پنجه شیخ برای پرسپولیسی ها!

شیخ دیاباته خاتمه پس از مصدومیتی که دچارش شده بود در دقیقه 85 ملاقات مقابل مس رفسنجان توانست در چارچوب هفته نهم رقابت های لیگ برتر در ترکیب پرسپولیس بازی کند؛ ملاقاتی که درنهایت با یک گل به سود شاگردان یحیی گل محمدی تمام شد.

پس از این مسابقه پرسپولیس در حضور دیاباته که از دقیقه 71 وارد زمین شده بود توانست ملوان را با یک گل از پیش رو بردارد و درنهایت سرخپوشان به ملاقات برابر مس کرمان رسیدند که در نیمه اول با دفاع منسجم شاگردان حسین خانی به نتیجه ای بهتر از تساوی بدون گل دست پیدا نکردند.

برای تغییر شرایط در نیمه دوم یحیی گل محمدی دست به تغییر سیستم زد و با شیفت از آرایش 1-3-2-4 به آرایش 2-4-4 خطی دیاباته را از ابتدای نیمه دوم وارد زمین کرد و در ادامه پس از سه تغییر در ترکیب و ارسال دقیق سروش رفیعی از سمت راست خط هجومی پرسپولیس شاهد ثبت اولین گل دیاباته در دقیقه 73 ملاقات برابر مس کرمان بودیم که در نزدیکی محوطه شش قدم پیش از اینکه ارسال سروش به زمین برخورد کند با تکلی به سوی توپ آن را به درون دروازه شهریاری راهنمایی کرد.

پس از این گل در هفته هایی که معمولا شاهد شادی گل از سوی گلزنان نیستیم دیاباته رفتار دیگری داشت و بار دیگر پنجه ببر خود را با رفتن به سکو های خالی از تماشاگر به نمایش گذاشت.

گل دیاباته سه امتیاز ارزشمند دیگر را به حساب پرسپولیس به شیوه مشابه دو بازی قبلی در شرایطی واریز خواهد نمود که دیاباته در چهل و هفتمین دقیقه ای که با پیراهن پرسپولیس بازی می کرد پیروز به ثبت گلی مهم برای تیمش شد.

منبع: ورزش سه

منبع: فرارو
انتشار: 5 آبان 1401 بروزرسانی: 5 آبان 1401 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 2260

به "پنجه شیخ برای پرسپولیسی ها!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پنجه شیخ برای پرسپولیسی ها!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید