هیلاری سوانک در یک سریال خبرنگار می گردد

به گزارش مجله عکسها، خبرگزاری خبرنگاران- هیلاری سوانک، هنرپیشه آمریکایی به اسم بازیگر و تهیه کننده در یک سریال درام برای ا بی سی حضور خواهد داشت.

هیلاری سوانک در یک سریال خبرنگار می گردد

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از ددلاین، هیلاری سوانک در سریال تازه ای بی سی که کارگردانی آن را تام مک کارتی برعهده خواهد داشت به اسم تهیه کننده اجرایی و هنرپیشه حاضر می گردد.

سوانک در این سریال نقش روزنامه نگاری را ایفا خواهد نمود که پس از یک خطای کاری برای آغازی دوباره به آلاسکا نقل مکان می نماید و با پیوستن به یک روزنامه در پی دستیابی به رستگاری هم در زندگی شخصی و هم در شغل خود است.

این پروژه نخستین حضور سوانک در سریال های ای بی سی نخواهد بود. او پیش از این در مجموعه کمپ وایلدر ظاهر شده بود.

مک کارتی علاوه بر کارگردانی این سریال که هنوز اسمی برای آن انتخاب نشده است، نویسندگی فیلم نامه را هم برعهده خواهد داشت و یکی دیگر از تهیه کنندگان اجرایی این پروژه هم به تعداد می رود.

مک کارتی سه نامزدی برای جوایز اسکار و برنده یک جایزه اسکار برترین فیلم نامه غیر اقتباسی برای اسپاتلایت را در کارنامه دارد. او بعلاوه برای فیلمنامه غیراقتباسی بالا نامزد دریافت جایزه اسکار شده بود. از فعالیت های تلویزیونی مک کارتی به ساخت مینی سریال بلندترین صدا می توان اشاره نمود.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 1893

به "هیلاری سوانک در یک سریال خبرنگار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیلاری سوانک در یک سریال خبرنگار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید