هتل سنتیدو زینپ، آنتالیا

به گزارش مجله عکسها، سنتیدو زینپ (SENTIDO Zeynep Golf & Spa) استراحتگاهی زیبا در منطقه بلک در جنوب ترکیه واقع شده است.

هتل سنتیدو زینپ، آنتالیا

این هتل در کنار سواحل شنی دریای مدیترانه و در میان درختان کاج و باغ های زیبا قرار گرفته و مکانی عالی برای استراحت و آرامش به شمار می رود.

در طراحی اتاق ها سعی شده دمای مطبوع با استفاده از هوای آزاد و طبیعی تنظیم گردد، به همین دلیل احتیاج به تهویه به حداقل رسیده است.

در سنتیدو زینپ علاوه بر رستوران اصلی، دو رستوران سفارش از منو (À la carte) نیز فعالیت می نماید، که یکی ویژه سرو غذاهای مکزیکی است و دیگری خوراک های فرانسوی به مهمانان عرضه می کنند.

ساحل اختصاصی هتل که 290 متر طول دارد، با پرچم های آبی معین و متمایز گشته است.

SENTIDO Zeynep دارای 180 اتاق و سوئیت در تیپ های مختلف است؛ از جمله استاندارد، Superior Standard، سوئیت های Honeymoon، سوئیت های بالکن دار و غیره.

تمام اتاق ها مجهز به تخت خواب، فرش و باکن اختصاصی بوده و دارای تهویه مطبوع مرکزی، تلویزیون ال سی دی، یک ارتباط ماهواره ای با کانال موسیقی، گاوصندوق، تلفن، مینی بار، حمام با دوش و توالت، سشوار و... است.

از دیگر امکانات هتل می توان به مرکز تناسب اندام، چندین بار، چند استخر سرپوشیده و روباز، مکان ویژه سرگرمی بچه ها، دو اتاق برگزاری کنفرانس (هر کدام با ظرفیت حداکثر 80 نفر) و غیره اشاره نمود.

در Sultan Spa & Wellness Centre سرویس هایی جهت ریلکسیشن و آرامش روح و بدن توسط کارکنان حرفه ای ارائه می گردد که حمام ترکی، سونا و ماساژ از آن جمله است.

مهمانان هتل علاوه بر امکان پرداختن به ورزش های آبی از قبیل جت اسکی، پاراسیلینگ، کاتاماران (Catamaran) و بادسواری (Windsurf)، می توانند از بیلیارد، تنیس، اروبیک، تیراندازی با تفنگ بادی، بسکتبال، والیبال ساحلی، مینی فوتبال، بوچیا (Boccia)، شافل بورد (Shuffleboard) و گلف نیز لذت ببرند.

در زمستان امکان پرداختن به ورزش هایی که در فضای باز انجام می گردد وجود ندارد.

هتل از Belek و Kadriye پنج کیلومتر، از فرودگاه آنتالیا 30 کیلومتر و از خود شهر آنتالیا 40 کیلومتر فاصله دارد.

آژانس آویسا الهه باستان ارائه دهنده پکیج تور آنتالیا ویژه نوروز 93 میباشد، جهت کسب اطلاع از قیمت هتل ها اینجا کلیک کنید و یا با شماره تلفن 88910410 تماس حاصل فرمایید.

منبع: لست سکند
انتشار: 12 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 694

به "هتل سنتیدو زینپ، آنتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل سنتیدو زینپ، آنتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید