مونسان به آذربایجان غربی سفر می نماید

به گزارش مجله عکسها، رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فردا دوشنبه 28 آبان 97 همراه با رئیس جمهوری و جمعی از اعضای هیئت دولت به استان آذربایجان غربی سفر می نماید.

مونسان به آذربایجان غربی سفر می نماید

به گزارش خبرنگار خبرنگاران، علی اصغر مونسان معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، حسن روحانی رئیس جمهوری را در سفر به استان آذربایجان غربی همراهی می نماید.

مراسم کلنگ زنی یادمان شمس تبریزی در خوی از برنامه های رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در استان آذربایجان غربی است.

جلیل جباری مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی در خصوص این یادمان گفت: اجرای پروژه یادمان شمس تبریزی در دولت تدبیر و امید کلید خورده و امیدواریم بتوانیم این پروژه را بنحو احسن به اتمام برسانیم.

جباری توضیح داد: در سال 95 طرح یادمان شمس توسط بهترین اساتید معماری کشور آماده شده و پس از طی مراحل فنی و تخصصی همزمان با سفر ریاست محترم جمهور به خوی کلنگ زنی خواهد شد.

او اضافه کرد: برای اجرای این پروژه که 200 متر زیر بنا و 7000 متر مربع فضا سازی اجرا شده و یکی از یادمان های بسیار زیبا و ارزشمند کشور خواهد شد اعتباری بالغ بر 15 میلیارد تومان تخصیص یافته که در مدت زمان تعیین هزینه خواهد شد.

همچنین طرح توسعه هتل آریا ارومیه که با دستور رئیس جمهوری به وسیله ویدئوکنفرانس خواهد بود با حضور مونسان شروع می گردد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 12 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 383

به "مونسان به آذربایجان غربی سفر می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مونسان به آذربایجان غربی سفر می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید