مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از کمک شرکت اپل برای اطفاء حریق آمازون تا تصاویری جدید از گوشی گلکسی M30s

به گزارش مجله عکسها، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از کمک شرکت اپل برای اطفاء حریق آمازون تا تصاویری جدید از گوشی گلکسی M30s

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

هفته گذشته گوگل رسما بیان نمود نسخه بعدی سیستم عامل تلفن همراه آن فقط اندروید 10 نامگذاری شده است ، و دیگر با نام دسر و خوراکی ها پیش نمی رود. می دانیم که تا کنون سیستم عاملهای اندروید با نام هایی مثل نوقا و مارشمالو نامگذاری می شد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گوشی گلکسی M40 سامسونگ یک به روزرسانی ویژه دریافت کرد که شامل برخی تغییرات نرم افزاری و امنیتی است. در این تغییرات شاهد وصله امنیتی آگوست و حالت دوربین شب هستیم.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شرکت سامسونگ در حال حاضر روی تلفن های هوشمند سری گلکسی A جدید کار می کند و بنابراین این روزها اکثر خبرها روی این نوع گوشی متمرکز شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

تصاویری جدید از گوشی گلکسی M30s سامسونگ منتشر شده است که نشان می دهد این گوشی تغییراتی محسوس نسبت به انتظارات پیشین دارد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

تیم کوک مدیرعامل اپل بیان نمود که شرکت اپل در نظر دارد برای خاموش کردن هر چه زودتر آتش سوزی در آمازون کمک مالی پرداخت کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب
انتشار: 8 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 371

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از کمک شرکت اپل برای اطفاء حریق آمازون تا تصاویری جدید از گوشی گلکسی M30s" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از کمک شرکت اپل برای اطفاء حریق آمازون تا تصاویری جدید از گوشی گلکسی M30s"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید