معاون انتظامی خوزستان: شهروندان از سفرهای گردشگری به مرزهای خوزستان خودداری نمایند

به گزارش مجله عکسها، معاون عملیات فرماندهی انتظامی خوزستان گفت: با توجه به ازدحام و تعطیلی آخر هفته به شهفرایندانی که به صورت گردشگری به مرزها و مسیرهای منتهی به مرز می فرایند اطلاع رسانی گردد که سبب افزایش ترافیک نشوند.

معاون انتظامی خوزستان: شهروندان از سفرهای گردشگری به مرزهای خوزستان خودداری نمایند

اگر علاقمند به سفر با بهترین قیمتهای بلیط کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگاران از اهواز، سرهنگ نقیب فاطمی امروز در جلسه ستاد اربعین در استانداری خوزستان گفت: با توجه به بحرانی شدن مرز مهران بسیاری از جمعیت به سمت مرز شلمچه و چذابه آمدند که راستاهای منتهی به مرزهای خوزستان و هم چنین پشت گیت های چذابه و شلمچه شلوغ است.

وی تاکید نمود: با توجه به این ازدحام و تعطیلی آخر هفته به شهفرایندانی که به صورت گردشگری به مرزهای و راستاهای منتهی به مرز می فرایند اطلاع رسانی گردد که سبب افزایش ترافیک نشوند. البته تمهیدات ویژه توسط پلیس راهور تقویت و انجام داده ایم که بتوانیم تا روز اربعین که سیل خروجی و ورودی هست، داشته باشیم.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی خوزستان با اشاره به موج بارندگی که هفته آینده در کشور داریم، ادامه داد: قطعا و یقینا ورود زوار به صورت عجله و خستگی که دارند و در این حال بخواهند رانندگی نمایند باید یک سری ماشین از جمله تراکتور و جرثقیل احتیاج هست که در جاده مستقر شوند.

وی با اشاره به پارکینگ 50 هکتاری و جاده 15 کیلومتری اضافه نمود: در راستا زوار اطراف موکب ها بیش از یک خودرو وجود دارد و سبب مشکل در تردد می شوند و با توجه به اینکه راستاهای فرعی در نظر گرفته شده است.

منبع: تسنیم
انتشار: 4 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 756

به "معاون انتظامی خوزستان: شهروندان از سفرهای گردشگری به مرزهای خوزستان خودداری نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معاون انتظامی خوزستان: شهروندان از سفرهای گردشگری به مرزهای خوزستان خودداری نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید