مسیحا از باغ شاعران شیراز پر کشید

به گزارش مجله عکسها، به گزارش خبرنگار خبرنگاران در فارس، این شاعر و فعال انجمن های ادبی شیراز امروز بر اثر ایست قلبی به دیار باقی شتافت.

مسیحا از باغ شاعران شیراز پر کشید

جهت دریافت خدمات طراحی داخلی باغ ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

حسن دهقان، دبیر انجمن اهل قلم فارس در گفت وگو با خبرنگار ایبنا، زنده یاد مسیح اسدی پویا را از معلمان شعر در انجمن کارگاهی باغ شاعران شیراز برشمرد و گفت: وی که در جامعه ادبی شیراز به مسیحا شهرت داشت، پس از بازنشستگی از آموزش و پرورش ناحیه 2 شیراز در سال 1379 و البته پیش از آن، سال ها با حضور جدی در محافل ادبی، شاعران جوان متعددی را پرورش داده است.

دهقان اضافه نمود: زنده یاد مسیح اسدی پویا متولد 1330 بود که سرایش شعر را از دوران دبیرستان شروع کرد و اشعارش از حدود 30 سالگی در مجلات و روزنامه ها چاپ می شد، درحالی که حدود 17 سال پیش در مجموعه باغی از پروانه نیز راهی بازار کتاب شد.

دبیر انجمن اهل قلم فارس، گفت: این شاعر در قالب غزل طبع آزمایی های ستودنی داشته و اشعار او در سه کتاب از مجموعه کتاب های بهار سخن در انجمن گلستان سعدی تهران، همچنین دو کتاب از انجمن شعر بلند اقبال شیراز با عنوان های در کوی نسیم و آوای پرنیان نیز منتشر شده است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 1 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 1106

به "مسیحا از باغ شاعران شیراز پر کشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسیحا از باغ شاعران شیراز پر کشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید