مبلغ پیشنهادی باشگاه معروف برای قایدی چقدر است؟

به گزارش مجله عکسها، همان طور که می دانید باشگاه سلتیک اسکاتلند چندی قبل پیگیر جذب مهدی قایدی ستاره ایرانی باشگاه الاهلی امارات شده بود.

مبلغ پیشنهادی باشگاه معروف برای قایدی چقدر است؟

در این ارتباط یک منبع موثق به همکار ما گفت: سلتیک هنوز از جذب مهدی قایدی پشیمان نشده و حتی حاضر است برای خرید او حدود 3.5 میلیون پوند هزینه کند. این در حالی است که باشگاه الاهلی امارات یکبار هفته گذشته به سلتیک پاسخ منفی داده بود و البته قرارداد قایدی همراه با احمد نوراللهی تمدید شد.

مهدی قایدی در بازی های الاهلی نوسان زیادی داشته و گاهی دچار افت می شود اما به هر حال عملکرد او چشم مسئولان و کادر فنی باشگاه مطرح سلتیک اسکاتلند را گرفته و حالا باید دید آیا در نهایت آنها می توانند این بازیکن 23 ساله ایرانی را از الاهلی امارات بخرند یا نه؟

همان طور که می دانید مهدی طارمی همشهری قایدی هم از کشورهای عربی راهی اروپا شد و حالا در باشگاه مطرح پورتو موقعیت خوبی دارد. قایدی البته خودش در واکنش به پیشنهاد سلتیک گفته بود من در این مورد تصمیم گیرنده نیستم و باشگاه الاهلی امارات باید جواب اسکاتلندی ها را بدهد اما به هر حال این پرونده هنوز بسته نشده است. مربیان سلتیک هنوز هم نیم نگاهی به جذب مهدی قایدی دارند و رقم پیشنهادی آن ها آنقدر بالا هست که مسئولان الاهلی را وسوسه کند هرچند که الاهلی از تیم های متمول امارات محسوب می شود و مسائل مالی باشگاه های ایرانی را ندارد.

الاهلی این هفته در لیگ امارات با تک گل احمد نورالهی از سد الظفره گذشت و موقعیت خود را در جدول رده بندی رقابت ها را بهبود بخشید.

منبع: خبرورزشی

منبع: فرارو
انتشار: 19 اسفند 1400 بروزرسانی: 19 اسفند 1400 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 2084

به "مبلغ پیشنهادی باشگاه معروف برای قایدی چقدر است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مبلغ پیشنهادی باشگاه معروف برای قایدی چقدر است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید