لیگ قهرمانان اروپا، اعلام ترکیب اصلی بارسلونا و پاری سن ژرمن، بازگشت پیکه به ترکیب کاتالان ها

به گزارش مجله عکسها، سرمربیان تیم های فوتبال بارسلونا و پاری سن ژرمن نفرات ترکیب اصلی خود برای مصاف با یکدیگر در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را انتخاب کردند.

لیگ قهرمانان اروپا، اعلام ترکیب اصلی بارسلونا و پاری سن ژرمن، بازگشت پیکه به ترکیب کاتالان ها

با ما سفر کنید و با تور اروپا قیمت مناسب از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران، در نخستین شب از دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، امشب (سه شنبه) دو بازی برگزار می گردد که در مهمترین آنها تیم فوتبال بارسلونا در استادیوم نوکمپ میزبان پاری سن ژرمن خواهد بود.

بارسلونا در این بازی با ترکیب متشکل از مارک آندره تراشتگن (دروازه بان)، سرجینو دست، جرارد پیکه، کلمن لنگله و جوردی آلبا در خط دفاعی، فرنگی دیونگ، سرخیو بوسکتس و پدری در خط میانی و آنتوان گریزمان، لیونل مسی و عثمان دمبله در خط حمله به میدان می رود. پیکه در حالی به ترکیب بارسلونا برگشته است که برای مدتی طولانی به دلیل مصدومیت خانه نشین بود.

در سمت مقابل برای تیم پاری سن ژرمن هم کیلور ناواس درون دروازه قرار می گیرد، لاوین کوزاوا، پرسنل کیمپمبه، مارکینیوش و آلساندر فلورنتزی در خط دفاعی ، ادریسا گوئیه، لاندرو گوئدس و مارکو وراتی در خط میانی و کیلیان امباپه، مائورو ایکاردی و مویزه کین در خط حمله قرار گرفته اند.

در ملاقات همزمان در آلمان، تیم فوتبال لیورپول میهمان تیم لایپزیگ خواهد بود که در آن بازی لیورپول با ترکیبی متشکل از آلیسون بکر، رابرتسون، هندرسون، کاباک، الکساندر آرنولد، جونز، واینالدوم، تیاگو آلکانتارا، مانه، فیرمینو و محمد صلاح به میدان می رود. برای لایپزیگ هم گولاسی، موکلله، کلاسترمان، اوپامکانو، آنجلینو، سابیتزر، هالدارا، کامپل، انکونکو، اولمو و آدامس نفرات تشکیل دهنده ترکیب اصلی هستند.

هر دو بازی از ساعت 23:30 به وقت تهران شروع می شوند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 فروردین 1400 بروزرسانی: 6 فروردین 1400 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 1611

به "لیگ قهرمانان اروپا، اعلام ترکیب اصلی بارسلونا و پاری سن ژرمن، بازگشت پیکه به ترکیب کاتالان ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ قهرمانان اروپا، اعلام ترکیب اصلی بارسلونا و پاری سن ژرمن، بازگشت پیکه به ترکیب کاتالان ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید