فلیک: مقابل ارمنستان باید در دفاع مستحکم باشیم، نویر را برای این بازی در اختیار داریم

به گزارش مجله عکسها، سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان می گوید که مانوئل نویر برای بازی فردا با ارمنستان آماده است.

فلیک: مقابل ارمنستان باید در دفاع مستحکم باشیم، نویر را برای این بازی در اختیار داریم

با ما سفر کنید و با تور ارمنستان از کشور جذاب همسایه دیدن کنید و شهر زیبای ایروان را ببینید.

به گزارش خبرنگاران، هانسی فلیک که تیم تحت هدایتش پس از فزونی 2 بر صفر پنجشنبه شب در خانه لیختن اشتاین در مرحله انتخابی جام جهانی 2022 قطر، فردا شب (یکشنبه) در همین چارچوب پذیرای ارمنستان است، با حضور در کنفرانس خبری پیش از این بازی گفت: نویر تمرینات را به طور کامل از سرگرفته و او را برای بازی فردا در اختیار داریم. روبین گوزنس بازی فردا را از دست خواهد داد، اما حالا شرایط بهتری دارد. کای هاورتس هم دچار آنفولانزای خفیفی شده و باید ببینیم که می تواند فردا بازی کند یا خیر!

وی بعلاوه درباره بازی فردا گفت: ارمنستانی ها فردا سعی خواهند کرد تا در خط میانی به ما فشار بیاورند، در زمین به سرعت جابجا شوند و با هر چهار مهاجم شان بازی نمایند. مخیتاریان و آدامیان بازیکنانی سرعتی و خوش تکنیکی هستند، ما آنها را از زمان حضورشان در بوندس لیگا می شناسیم. در بازی فردا باید دفاع مستحکم و به هم فشرده ای داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی آلمان ادامه داد: ما نمی توانیم از فزونی 2 بر صفر مقابل لیختن اشتاین شاد باشیم، اما تازه اول راه تازهمان هستیم. تیم حالا یک سرمربی تازه با روش کاری تازه دارد، بنابراین ما به زمان احتیاج داریم. بازیکنان ما در بازی قبلی نشانه های خوبی از خود نشان دادند و تمایل به اجرای مواردی که در خصوص آنها صحبت نموده بودیم، داشتند.

فلیک بعلاوه درباره بال 25 ساله اش گفت: لروی همواره قابلیت ایجاد فضا و خطر روی دروازه رقبا را دارد. او تمام نماینده خوبی است و در بازی قبلی هم نشان داد که آماده است. پیش از این گفته شده بود که ما در بایرن مونیخ مشکلاتی با هم داشتیم، در حالی که این مزخرفی بیش نیست. در تیم ملی آلمان هم اختلافی بین من و سانه نیست.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 شهریور 1400 بروزرسانی: 14 شهریور 1400 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 1879

به "فلیک: مقابل ارمنستان باید در دفاع مستحکم باشیم، نویر را برای این بازی در اختیار داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فلیک: مقابل ارمنستان باید در دفاع مستحکم باشیم، نویر را برای این بازی در اختیار داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید