شاهرودی: بعضی دوستان به استیلی دست یاعلی دادند اما به تیمی دیگر رفتند، جبران زمان از دست رفته خیلی سخت است

به گزارش مجله عکسها، رضا شاهرودی، مربی تیم فوتبال امید کشورمان با اذعان به اینکه زمان برای آماده سازی این تیم از دست رفته است، جبران این کمبود را خیلی سخت دانست.

شاهرودی: بعضی دوستان به استیلی دست یاعلی دادند اما به تیمی دیگر رفتند، جبران زمان از دست رفته خیلی سخت است

رضا شاهرودی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران با ابراز خرسندی از بازگشتش به تیم فوتبال امید ایران گفت: من با این تیم قرارداد داشتم، ولی بعد از تغییراتی که در کادر فنی رخ داد، خودم تصمیم به کناره گیری گرفتم. ما برای این تیم زحمت کشیدیم و حالا هم شرایط طوری شد که دوباره برگشتیم. فقط جبران زمانی که در این چند ماه از دست رفت، خیلی سخت است و باید کوشش کنیم تا با آمادگی کامل وارد رقابت های اصلی شویم که دی ماه در تایلند برگزار می گردد.

وی در واکنش به اینکه بعضی معتقدند استیلی دنبال سرمربیگری در تیم امید بوده و در این مقطع زمانی تصمیمی اشتباه گرفته است، توضیح داد: استیلی دنبال سرمربیگری تیم امید نبود و اگر چنین قصدی داشت بعد از رفتن کرانچار راهنمایی تیم امید را بر عهده می گرفت. اتفاقاً آن موقع خیلی ها از استیلی خواستند که سرمربی گردد، ولی قبول نکرد. استیلی با چند مربی صحبت کرد و حتی بعضی دوستان دست یاعلی دادند، ولی به تیم دیگری رفتند. استیلی برای پذیرفتن راهنمایی تیم امید اشتباه نکرد.

مربی تیم فوتبال امید کشورمان در ادامه اضافه نمود: استیلی سابقه مربیگری در لیگ برتر را دارد و پیشینه روشنی هم در رده ملی داشته است. همه ما در کوشش هستیم تا زمانی که از دست رفته را جبران کنیم، هر چند که کار سختی در پیش داریم. ایرانی ها مرد روزهای سخت هستند و از مردم می خواهیم که برای موفقیت این تیم دعا نمایند. ما باید بازی های محبت آمیز خوبی انجام هیم تا با آمادگی کامل وارد مسابقات شویم.

شاهرودی در خصوص اینکه خیلی ها معتقدند انتخاب فرهاد مجیدی برای راهنمایی این تیم، انتخاب درستی نبوده است، گفت: من از شخص خاصی نام نمی برم. در حال حاضر فقط باید کوشش کنیم تا وقفه ای را که در کارمان ایجاد شد، جبران کنیم.

کاپیتان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس درباره آغاز نه چندان خوب این تیم در لیگ برتر گفت: باید به پرسپولیس و کالدرون زمان داد. این بازیکنان همان هایی هستند که در زمان برانکو بازی می کردند، اما تفکرات این دو مربی با هم فرق دارد. ما نباید زود جوش بیاوریم و باید به این تیم زمان بدهیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 508

به "شاهرودی: بعضی دوستان به استیلی دست یاعلی دادند اما به تیمی دیگر رفتند، جبران زمان از دست رفته خیلی سخت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاهرودی: بعضی دوستان به استیلی دست یاعلی دادند اما به تیمی دیگر رفتند، جبران زمان از دست رفته خیلی سخت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید