روباتی که وعده غذایی بعدیتان را برایتان می آورد

به گزارش مجله عکسها، تجربه ای متفاوت با تحویل وعده غذایی تان از دستان یک ربات

دفعه بعدی که در لندن در هتل نشسته بودید و از دیدن اماکن مختلف و انتخاب رستوران خسته شده بودید می توانید آوردن شامتان از طریق یک روبات را جزو گزینه هایتان قرار دهید .

روباتی که وعده غذایی بعدیتان را برایتان می آورد

نرم افزار دلیوری Just Eat در لندن در حال اجرای یک برنامه آزمایشی برای استفاده از روبات های شش چرخی است که غذا را به مشتریان گرسنه می رسانند . اگر این برنامه آزمایشی موفقیت آمیز باشد خیابان های لندن ممکن است به زودی پر از این روبات های دوست داشتنی کوچک شود .

Starship Technology شرکتی ساخته شده از طریق 2 بنیانگذار Skype ، در حال ارائه این روبات ها برای استفاده در لندن انگلستان ، برن سوئیس و دوسلدورف آلمان هستند .

به گزارش بلومبرگ این روبات های کوچک در 9 ماه گذشته در 12 کشور مورد بررسی و آزمایش قرار گرفته اند . لندن ، برن و دوسلدورف اولین مکان هایی هستند که از تکنولوژی برای تحویل غذاهای واقعی به مشتریان واقعی استفاده می کنند و هیچ حرفی از دادن انعام از طریق مشتریان به این روبات ها زده نشده است .

Starship Technologies این روبات ها را به نحوه ای طراحی کرده است که تا شعاع 3 مایلی از مرکز خود تحویل سفارشات را انجام دهند .

آنها با سرعت 4 مایل در ساعت حرکت می کنند که به دیگران اجازه می دهد تا با خیالی آسوده از سر راه آن کنار بروند و Starship در این رابطه می گوید: این رباتها تا به امروز بیش از 400.000 سفر برای افراد مختلف انجام داده اند که حتی یک مورد تصادف هم نداشته اند .

وقتی رباتها تحویل را انجام می دهند ، مشتری موظف است تا یک کد مخصوص را برای باز شدن دریچه آنها و برداشتن غذا وارد کند . برای کاستن نگرانی های افرادی که فیلم Terminator را زیاد دیده اند ، روباتها از طریق یک انسان در هر زمانی قابل کنترل خواهند بود .

بلومبرگ خاطرنشان کرده است که Starship در حال برنامه ریزی برای حضور در کشورهای بیشتر و جذب مشتریان بیشتر است و در حال حاضر اگر قصد دارید تا یک روبات را به استخدام خود درآورید ، پرواز لندن ، برن یا دوسلدورف خود را رزرو کنید .

منبع : TravelandLeisure

منبع: الی گشت
انتشار: 22 فروردین 1401 بروزرسانی: 22 فروردین 1401 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 2108

به "روباتی که وعده غذایی بعدیتان را برایتان می آورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روباتی که وعده غذایی بعدیتان را برایتان می آورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید