راهنمای سفر به جزیره دیدنی پوکت

به گزارش مجله عکسها، پوکت بزرگترین و دیدنی ترین جزیره تایلند است و شما می توانید با سفری ارزان به پوکت از آب های زمردین ، صخره های سنگی نفس گیر و سواحل ماسه ای بی نقصش لذت ببرید . این منطقه در قدیم برای صنایع معدنی قابل توجه اش، شناخته شده بود ولی امروزه تبدیل به یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری جهان شده است و بعد از افتتاح فرودگاه بین المللی آن ، شاهد رشد قابل توجه پروازهای ورودی و گردشگران بوده است . همچنین این جزیره مکانی محبوب برای توقف کشتی های کروز ، تفریحات گسترده و غذاهای بینظیر دریایی به شمار می رود .

راهنمای سفر به جزیره دیدنی پوکت

سواحل پوکت

سواحل پوکت در تایلند حرف اول را میزنند که از جمله آنها ساحل زیبای Karon با بیش از 3 کیلومتر پهنا ، محلی بکر و دست نخورده و دارای اقامتگاه های ویژه ای مثل Best Western Phuket Ocean Resort و Bamboo House Phuket است . با رفتن به سمت جنوب ساحل آرام تر و کوچک تر Nair Harn Beach را پیدا می کنید که به خاطر داشتن فضایی آرام و لذت بخش معروف است و همچنین باشگاه سلطنتی قایقرانی پوکت در آن واقع شده است.

با رفتن به سمت شرق به ساحل خلوت Ao Yon می رسیم ، یک ساحل چشم نواز دیگر . نزدیکی آن ساحل Playa Panwa واقع شده است که در چند قدمی اقامتگاه لوکس Regent Phuket Cape Panwa است . در شمال جزیره ، ساحل Mai khao قرار گرفته که 11 کیلومتر پهنا دارد و به مانند پناهگاه گرمسیری بی پایانی به نظر می رسد . این ساحل داخل پارک ملی Sirinat و مشرف به هتل لوکس JW Marriott است .

دیدنی های تاریخی پوکت

به شهر قدیمی پوکت بروید وعمارت های فوق العاده این منطقه را کشف کنید و بفهمید که چگونه این جزیره از صنعت کم فروغ خود به چنین ثروت هنگفتی رسیده است . شهر قدیمی محل بسیاری از جاذبه های بزرگ شهر مثل موزه Thai Hua که به سبک پرتغالی طراحی شده و یا عمارت Baan Chinpracha ، به مانند بوتیک های شگفت آور جاده Thalang است . هتل موزه Thavorn در عین حال ویترین بعضی از مهمترین خاطرات تاریخ این جزیره است و از ماشین تحریر قدیمی گرفته تا عتیقه جات مختلف را در آن مشاهده می کنید .

بهترین موقع بازدید از پوکت

پوکت بخاطر موقعیت جغرافیایی گرمسیری از ماه می تا نوامبر باران های فراوانی را تجربه می نماید ، اگرچه که در این مدت هم می توانید از آرامش و حتی روزهای آفتابی هم لذت ببرید . بهترین زمان بازدید از جزیره از ماه دسامبر تا مارس است ، زمانی که هوا به مراتب خشک تر و دارای رطوبت کمتری است . دریا در موقع خشک بودن هوا برای شنا کردن مناسب تر است و در ماه های مرطوب تر می تواند کمی چسبنده به نظر برسد . اگرچه در فصل کم مسافر، پیدا کردن هتل های ارزان و سواحل خلوت، راحت تر است.

برای سفر با تور پوکت همراه ما باشید.
منبع: الی گشت
انتشار: 16 تیر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 245

به "راهنمای سفر به جزیره دیدنی پوکت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای سفر به جزیره دیدنی پوکت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید