در کدام محورهای مواصلاتی شمال استان کرمان بارش برف و باران داریم؟

به گزارش مجله عکسها، خبرنگاران/کرمان معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان گفت: در محورهای ماهان - بم (خوراک ساز)، کرمان - راور (گردنه خراسانی) و کرمان - شهداد (کمپ تونل) شاهد مه گرفتگی هستیم.

در کدام محورهای مواصلاتی شمال استان کرمان بارش برف و باران داریم؟

احسان عراقی زاده در گفت و گو با خبرنگاران درباره شرایط جاده های استان کرمان اظهار کرد: در حال حاضر در محورهای کرمان - بافت (کفنوئیه)، کرمان - سیرجان (خانه سرخ)، کرمان - شهداد (کمپ تونل)، ماهان - بم (سینه جوانان) و ممطقه خوراک ساز در همین محور شاهد بارش برف هستیم.

وی با بیان اینکه همچنین بارش برف را در گردنه های سنگ صیاد، قنات سیر، کوه پنج و خانه کوه بردسیر و محور راین را شاهد هستیم شرح داد: در محورهای کرمان - راور (گردنه خراسانی)، کرمان - باغین - سیرجان و بم - دهبکری بارش باران را داریم.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان بیان نمود: در محورهای ماهان - بم (خوراک ساز)، کرمان - راور (گردنه خراسانی) و کرمان - شهداد (کمپ تونل) شاهد مه گرفتگی هستیم.

وی با اشاره به اینکه در شمال و غرب استان کرمان بارش باران و برف را داریم، گفت: بارش ها از روز گذشته آغاز شده و با کنترل محورهای استان، تردد برقرار است و مسئله ای وجود ندارد.

عراقی زاده با اشاره به شن پاشی و نمک پاشی در محورهای برف گیر شمال استان کرمان، اضافه کرد: توصیه اکید به رانندگان داریم که حتما زنجیرچرخ، سوخت و غذای کافی و لباس گرم به همراه داشته باشند و رانندگان قبل از حرکت از طریق تماس با شماره تلفن 141 راهداری از شرایط راه ها مطمئن شوند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 787

به "در کدام محورهای مواصلاتی شمال استان کرمان بارش برف و باران داریم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در کدام محورهای مواصلاتی شمال استان کرمان بارش برف و باران داریم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید